2014
okt.
30.

Bár nem egészen értem, miért tartja fontosnak a Heti Válasz, hogy időről-időre arról írjon cikkeket, hogy hogyan és miért kellene a homoszexualitást gyógyítani (hiszen az LMBT+ emberek nem betegek), de mivel sokadjára példálóznak szerintük sikeres amerikai példákkal, érdemes lehet pár tényt rögzíteni. - CEGLÉDI Zoltán blogbejegyzése.

exgaypride02.png

1. A fenti képen a Heti Válasz cikkében is méltatott ex-gay szervezet vezetője, Christopher Doyle által tavaly szervezett ex-gay Pride tüntetés látható. Tízezreket vártak, alig 10 (tíz) ember jött el. Ennyit arról, hogy mennyire sikeres a szervezet Amerikában.

2. Maradva még a helyi sikereknél: több állam megtiltotta, hogy ezek a „gyógyítók” a nyilvánvalóan káros, támadó, agresszív homofób kampányukat az iskolákban terjesszék. New Jerseyben az ezt tiltó törvényt a republikánus kormányzó jegyezte, és a bíróság is jóváhagyta. Az indoklás szerint nem tehetik ki a gyerekeket ilyen ártó vagy hatástalan szakmai kezeléseknek. Hasonló tiltást fogadtak el California és Washington államban, és ugyanilyen törvényt készülnek hozni Florida, Massachusetts, Minnesota, Ohio és Pennsylvania esetében is.

3. A „terápia” még saját vezetőiknél sem működik, ezért igen gyorsan cserélődnek: 2010-ben például George Alan Rekers lépett vissza a NARTH egyik vezetői posztjáról, miután elismerte, hogy a rentboy.com nevű oldalról „bérelt” európai vakációjához egy húszéves, Lucien nevű prostituált fiút. A hírre többen is jelentkeztek, a legkorábbi, dokumentált meleg prostitúciós kalandja 1992-ből való.

4. Rekers egyik fő „tudományos” hivatkozása és egyben bizonyítéka a sikerre Kirk Murphy volt. A homoszexualitásával (illetve inkább: homofób szüleivel) küzdő fiút 5 (öt!) évesen vitték el Rekers „férfiasító” terápiájára. A fiú először 17 évesen kísérelt meg öngyilkosságot, mivel nem tudta elfogadni magát, végül 37 évesen sajnos sikerült is véget vetnie az életének.

5. A szervezetet Yvette Cantu Schneider korábbi szervező önként hagyta el, egy interjúban elárulva: nem tud egyetlen olyan „pácienst” sem említeni, aki már ne vonzódna az azonos neműekhez, és ne térne vissza egy meleg párkapcsolatba adott esetben.

6. John Paulk a szervezet úgymond szellemi elődjénél, az Exodusnál dolgozott. Három könyvet is írt a „melegtelenítő” terápiáról, egy „kigyógyult” ex-leszbikussal családot is alapított. Mikor 2000-ben lefotózták egy melegbárban, azt állította, hogy csak pisilni ment be. 2003-ban állt a nyilvánosság elé, elismerve, hogy végig hazudtak, és továbbra is meleg. Azóta is egy férfival él.

7. Michael Johnston, a Nemzeti Homoszexualitást Elhagyó Nap alapítója a kilencvenes évek végén iskolákban és templomokban turnézott, önnön „gyógyulását” reklámozva – elhallgatva azonban azt a tényt, hogy tudatában annak, hogy HIV+, védekezés nélkül közösült meleg férfiakkal.

8. 2007-ben a NARTH terapeutáját, Chris Austint 10 év börtönre ítélték (hét évre felfüggesztve) szexuális zaklatásért, ugyanis a homoszexualitásból páciensét „meztelen érintésterápiával” és orális úton akarta „kikezelni”.

Végül pedig arról, hogy kikkel kerülünk egy padra, ha a Heti Válasz által reklámozott „melegtelenítők” nálunk is teret kapnak. Az erőszakosan homofób, büntetlen melegveréseket előidéző, orosz szabályozás megszövegezéséhez Brian Brown, az amerikai Nemzeti Szervezet a Házasságért vezetője nyújtott segítséget. Az ugandai „Öld meg a melegeket” törvény mögött pedig Scott Lively „tiszteletes” áll, az amerikai Megmásíthatatlan Igazság Gyülekezet vezetője.


Röviden: a melegeket nem kell és nem is lehet „kikezelni”. Ez az egyetlen, amit a Heti Válasz által reklámozott terápia az Egyesült Államokban évtizedek (!) alatt bizonyítani tudott. Emellett képes volt világszerte családok milliónak fájdalmat okozni, emberi sorsokat tönkretenni, adott esetben konkrét gyilkosságokat kiprovokálni. Nem tudom, és nem is érdekel, miért tetszik ez a Heti Válasznak, de ideje lenne abbahagyni.

***

Aki esetleg a Heti Válaszban is említett NARTH-alapító „sikereire” és érveire kíváncsi, az alábbi videót érdemes megtekintenie (köszönet a mindig kiváló Stephen Frynak):

 

A bejegyzés trackback címe:

https://republikon.blog.hu/api/trackback/id/tr1006848249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rebelde 2014.10.30. 16:34:23

Nem unod még birka? tök ciki amit csinálsz...

republikon 2014.10.30. 16:56:25

@Rebelde: Már nem fogja.

Gacsajpesta 2014.10.31. 00:53:55

A buzi beteg, mint a leprás, pestises, ebolás. Fertőz, el kell különíteni az egészséges emberektől. Ennyi.

Nem kell magyarázkodni, nem kell buzulni.

Szúnyog 2014.10.31. 01:53:56

Napi buzipropaganda. Már hiányzott.
A valóságos kisebbségek valóságos problémái meg le vannak szarva.

vuvuzela jabulani (törölt) 2014.10.31. 03:04:29

@Szúnyog: Ezt mondjuk nem nevezném buzipropagandának.
A Gay Pride-ot az nagyon visszataszítónak tartom, nem azért mert melegek vonulnak, hanem mert pont annyira visszataszítónak tartanék egy Hetero Pride-ot is.
Egyszerűen nem gondolom, hogy azért mert valaki buzi vagy nem buzi, ezt hangoztatni kellene, ebből tőkét kovácsolni, erre verni a mellét. A buzikat hagyják békén egymással élni, ennyi.
De akinek az a központi problémája, hogy ő meleg és semmi mást nem tud a világon ezen kívül felmutatni, az számomra pont olyan visszataszító, mint az, aki hetero és erre veri magát, ezzel házal, ezt reklámozza. A hetero és a homo beállítottság számomra egyáltalán nem kuriózum, tiszteletre méltó, hype-olandó dolog. Magánügy.

Az ilyen meleg terápiák meg pont olyan nevetségesek és ostobák, mint az a propaganda, amikor arról papolnak maguk a melegek is, hogy a melegek ab ovo mennyivel tehetségesebbek bizonyos területeken, mint a heterok: divatszakma, művészetek stb. Pont olyan alaptalan, kirekesztő, sztereotip, hatásvadász szar.
A buzikat nem kell kezelni buziság ellen. Én leszarom, ha valaki buzi. Azt is leszarom, ha hetero. Tartsa meg magának a vonzalmát, ha mást nem tud felmutatni az életben, mint a szexualitását, akkor a meleg és a hetero is szánalmas a szememben.

rockjano 2014.10.31. 03:19:39

@vuvuzela jabulani: Te szerencsétlen primitív agyatlan barom!!! Amikor "buzikról" beszélsz az már önmagában sértés mi lenne ha téged mindenki csak"faszinak" hívna vagy esetleg mint "szarmagyart" illetnének és közbe azt magyaráznák hogy egyébként nincs veled semmi bajuk csak olyan szar vagy.

Őket "homoszexuálisnak" hívják légyszives használd ezt a terminust ha már így kiöntöd magadból a primitív elfogultságaidat…

Hell István 2014.10.31. 04:19:25

Egészen egyértelmű, hogy a szélsőségességtől a sokak által mérsékeltnek tartott Heti Válasz sem tud megszabadulni. Legnagyobb hiányunk egy modern konzervativizmus, amely nem kollektivista, tiszteli az emberi személyiséget. Ne csodálkozzanak, hogy újra meg újra belefutnak abba, hogy fasisztáknak nevezik őket.

maxval a hozzászóló birca · http://maxval.co.nr 2014.10.31. 05:51:43

A homoszexualitás betegség. Ezt tagadni antihumánus.

maxval a hozzászóló birca · http://maxval.co.nr 2014.10.31. 05:52:55

@vuvuzela jabulani: @Hell István:

A rothadtság lakmusza a homokos hőzöngéshez való viszony. Ahol ez amomolyan népünnep és a többség tapsol, azok menthetetlen társadalmak. Ahol a többség undorodik, ott egészséges még a társadalom.

jog-ász 2014.10.31. 07:18:35

sajnálom hogy ilyen rothadt társadalomban kell élned, húzzál oroszországba.

chepunk 2014.10.31. 07:21:22

Maxikám te vagy antihumánus, és téged kéne kikezeltetni a hülyeségeidből! Apropó a hozzászólásaid után a netilletéket már befizetted a pártod kasszájába :-)!

egysmás 2014.10.31. 07:33:40

@rockjano: A homoszexuálisnak villája van, százmilliója a bankban és Ferrarival jár.

A többi, buzi.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.10.31. 07:41:57

Szerintem az a fő baj, hogy a Heti Válasz és társai (különösen a szélsőségesebb társai) nem ellenőrzik a hírek forrásait. Simán elhisznek bármilyen tudományosnak hangzó dolgot, ha alátámasztja az elvárásaikat. Ilyen szempontból a NARTH egy igazi csemege, mert a neve nagyon tudományosnak hangzik, még akkor is, ha valójában egy vallási szervezet.

@maxval a hozzászóló birca:
Tehát Irán egészséges, Zimbabwe egészséges, Oroszország egészséges. Németország beteg, Ausztria beteg stb.
Érdekes, én fordítva látom.

gizmo26 2014.10.31. 07:58:50

Ezt a sok primitív barmot.

maxval a hozzászóló birca · http://maxval.co.nr 2014.10.31. 08:07:36

@Rebelde:

Mi, keresztények bátran kiállunk az igazságért, minden üldözés, cenzúra, pocskondiázás ellenére.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2014.10.31. 08:22:57

@rockjano: Téged meg mi csípett meg? Teljesen normális és akceptálható a véleménye, az, hogy nem PC kifejezéseket használ, semmit se von le ebből.
(Egy kicsit levon belőle, hogy nyilvánvalóan nem tudja, miről szól a gay pride, vagy legalább is miről szólt eredetileg. Ha utánaolvasna, talán árnyalódna a véleménye. De ettől még gondolhatja úgy, hogy nem tetszik neki egy ilyen felvonulás.)

vuvuzela jabulani (törölt) 2014.10.31. 08:43:33

@rockjano: Na ezt tartom undorítónak, ezt a fasizmust a buzik részéről.
Pont olyan fasiszta tempó, mint a cigányok szájhabzása, hogy ne hívjuk őket cigányoknak, mert ők romák.
Ennyi eszük van a buziknak is, hogy szavakon lovagolnak.
A cigányok is a rossz hírüket azzal akarták levetkőzni, hogy a cigány szót be akarták tiltani. Hidd el, aki utálja őket, az romaként is köp majd rájuk. Aki meg nem előítéletes, az meg a cigány szót is kimondhatja úgy, hogy nem társul hozzá negatív értékítélet.

Én leszarom, ha egymást seggbe rakják, tőlem házasodhatnak is. Nem is undorodom tőlük a szexualitásuk miatt, de a fasiszta szótilalmi törekvéseik miatt meg a vonulás miatt nem tudom megérteni őket.
Amúgy alávalóan hazudsz, amikor azt írod, hogy homoszexuálisnak neveztetik magukat. Minden néven emlegetik magukat, minden héten kijönnek valami új ötlettel.
Buzi, meleg (eleve kisajátítani a meleg szót elég fasisztoid dolog), leszbikus, gay, queer, biszexuális, travi, transzszexuális, transznemű, cross dresser és még ezernyi megnevezés minden válfajukra.
Tehát te is egy teljesen fasiszta módon lehomoszexuálisozod őket, ami ellen tiltakozni fognak.
Engedtessék meg nekem, hogy erre azt mondjam, hogy BULLSHIT. Akinek a megnevezés a legnagyobb problémája, az egy attention whore. Ennyi a témájuk, hogy ők kik, kicsodák, hogy lehet őket nevezni. És vonulnak. Ez öncélú, tiszteletet nem érdemel.

Ismétlem, én a buzik örökbefogadási, házassági, öröklési stb. jogi egyenlősítésének támogatója vagyok. Csak a primadonnáskodást nem vagyok hajlandó elfogadni. Emberek, akik semmit nem tettek le az asztalra, csak mert buzik, szerepelni akarnak és vonulni. Értelmetlen. Pont úgy, ahogy a heterok vonulását is elítélném.

A nagy túkhajtott politikai korrektség többet árt, mint használ. Irritáló.

vuvuzela jabulani (törölt) 2014.10.31. 08:50:52

@maxval a hozzászóló birca: És mi van a keresztények által folytatott cenzúrával, elnyomással, agymosással, egy téveszme gyerekekbe való beleplántálásával?

@Before: Hát ez az, én a buziktól semmilyen jogot nem vonnék meg, házasodjanak, ha már ilyen ósdi intézményekre van gusztusuk, mint a házasság, örököljenek egymás után, neveljenek gyereket, mesterséges megtermékenyítés stb.
De ők meg ne fasisztáskodjanak, ne akarjanak rám kényszeríteni egy PC faszságot.
A cigányokat se romázom általában. Nem vagyok hajlandó ilyenekre.
Ja, a vonulást nem csípem. Ha heterok vonulnának, attól is égnek állna a hajam.

Balogh Torrente Tibi de la Omlás (törölt) 2014.10.31. 09:09:59

Olvastam pár cikket erről az Exodusról és utódjáról, nem csak az a baj, hogy a melegeket kezelni akarják, hanem már eleve a kiindulási pontjuk hibás, mert összekeverik a szexuális orientációt a szexuális identitással. Egy meleg férfi nem feltétlenül nőiesebb egy heteró férfinál, a kettő nem függ össze. Hiába próbálják "férfiasítani a beteget", ha az nincsen összefüggésben azzal, hogy melyik nemhez vonzódik (ugyanez igaz fordítva is a leszbikusok "megtérítésénél").

Balogh Torrente Tibi de la Omlás (törölt) 2014.10.31. 09:12:49

@rockjano:
Speciel amit jobban tudok utálni a rasszistáknál és a homofóboknál, aki a szóhasználat miatt megy neki valakinek, hogy megpróbálja beállítani, az illető rasszista vagy homofób. Te ugyanolyan szardarab vagy, mint a homofóbok, egy álszent faszkalap, akinek a ház eleje számít, a külsőségek, nem a belső szándék.

Balogh Torrente Tibi de la Omlás (törölt) 2014.10.31. 09:18:15

@maxval a hozzászóló birca:
Tegyük fel igazad van, és a homoszexualitás betegség. Akkor helyén való, ha egy 5 éves gyereket ilyen terápiára küldik, ahol áltudományos módszerekkel próbálják kimosni az agyát, aztán ennek hatására később öngyilkos lesz? Birka, mi lett volna, ha rajtad már 5 évesen diagnosztizálják az Asperger szindrómát, és lenne egy szervezet, akikhez elvittek volna a szüleid, hogy megváltoztassák a gondolkodásmódodat? Pl. úgy, hogy megpróbálták volna letörni a közlési kényszeredet, mikor magadról vagy mondjuk történelemről, kultúráról vagy politikáról tartod a monológodat.

Balogh Torrente Tibi de la Omlás (törölt) 2014.10.31. 09:21:46

@Before:
Speciel én sem vagyok ellene a melegfelvonulásnak, sőt én magam igyekszek PC szavakat használni, de aki egy korrekt, nem homofób véleményt lesöpör és homofóbnak nyilvánít csak a szóhasználat miatt, az rosszabb még a homofóboknál is, de az is lehet, hogy ő maga homofób és ezzel kompenzál.

Nem taggyűlés volt · http://coub.com/view/3zq19 2014.10.31. 09:25:22

Szerintem a hármas pont a lényeg.
A nagy hangon tiltakozók többsége látens meleg.
Olyasmi, mint amikor a leghangosabban kommunistázók is kompenzálnak, takargatnak valamit. (Mondjuk a saját kommunista multjukat.)

Balogh Torrente Tibi de la Omlás (törölt) 2014.10.31. 09:26:00

@vuvuzela jabulani:
Speciel a cigányok 90%-a a cigány szót használja és el is fogadja mástól is, ha nem olyan szövegkörnyezetben használják, hogy tényleg a sértésre menjen ki (pl. nyilván egy cigány embert nem szólítunk meg, hogy hé, te cigány, kivéve ha cimboránk és nem sértésnek, hanem jópofának veszi). A roma szót egy konferencián találták ki, akadhatnak olyan cigányok is, akik még nem is hallottak róla.

valasz a KE-nek 2014.10.31. 09:53:07

@rockjano:
Na persze, és a töködet meg penisnek hívod mi?
Hagyjuk már ezt a polkorrekt faszságot!

lehet más a handa-banda 2014.10.31. 09:55:46

Lassan kezd visszatalálni a zindex a régi formájához. Egy kis buzikulti, egy kis orbánfika, libsipánik minden mennyiségben, megy a gépezet mint az óramű

lehet más a handa-banda 2014.10.31. 09:58:22

@vuvuzela jabulani:
"a buziktól semmilyen jogot nem vonnék meg, ... mesterséges megtermékenyítés "

Azt hogy lehet egy buzinál? Fülön keresztül

tom55 2014.10.31. 10:05:21

érdekes a kereszténységet felhozni, az Újszövetség sehol nem említi, hogy a homoszexualitás bűn, viszont valami olyasmit mond, hogy "Ne ítéljetek, hogy meg ne ítéljenek!", szóval kb annyi köze van a sok "hithűnek" a kereszténységhez, mint a fidesznek a demokratikus alapelvekhez:)

deruyter 2014.10.31. 10:07:39

Érdekes, hogy egyes jobboldali szimpatizánsok menyire nem tudnak megszabadulni ettől a buzilobbi gondolattól. Ahhoz képest, hogy ez a lakosság kb. 5%-át érinti közvetlenül és mondjuk szüleik révén még legalább 2x ennyi embert és amúgy a lakosságnak van egy jelentős része, aki ha alkalma nyílik agresszívkodik velük, csak azért mert mást gondolnak a szexualitásról én nem érzem túlzásnak, ha néhány hetente belefutok egy ilyen cikkbe. Engem az se zavar, ha egyesek ellenállhatatlan kényszert éreznek, hogy pl. székely rovásírásos helységnév táblákat állítsanak. Ha nekik ez esik jól csinálják. Valahogy a magyar típusú konzervatívok mintha nem tudnák elviselni, hogy a világ sokszínű. Állandóan ezt látom visszaköszönni. A külföldi rossz, a meleg rossz, a mást gondoló rossz. Tessenek már felnőni.

csakférfi 2014.10.31. 10:08:38

@Balogh Torrente Tibi de la Omlás: Rosszul érvelsz!Összemosod a mentális betegséget(homoszexualitást)a gyerek neveléssel!Ki vagy Te?Hogy riogass egy embert aki normális és egy nem normálistól eltérő szexuális "beállítottságot" félelem keltésével próbál megmagyarázni.Az ember amúgy is sok bűntudattal küzd.Miért próbálod más bűntudatát egy gyerek érzelmein keresztül befolyásolni?
Azért mert ostoba vagy.
Ez ellentéte a bölcsnek!
Vagyis aki bölcs nem érvel más érzelmekre hivatkozni hanem a sajátjaival tisztába van!Ezért ítél!
Salamon a bölcs!A példabeszédek könyvében leírja :"az ostoba keseríti szüleit.Nem tud örülni a bolondnak az apja"
Érted is amit olvasol vagy csak ....? Nos gondolkodj,aztán riogass ökörségekkel!!

randomuser1 2014.10.31. 10:13:07

ha ki lehet kezelni a melegeket, akkor beteggé is tehetnék a sok egészséges heterót...
szólok is a cionista haveroknak, töltsék a kemtrélrepülőket buziméreggel, országos prájd következik!!!!!!!

vuvuzela jabulani (törölt) 2014.10.31. 10:18:14

@lehet más a handa-banda: buzi nőknél lehet, buzi férfiaknál meg egy béranya révén mondjuk

mindent nekem kell magyarázni nektek, az a baj

@Nem taggyűlés volt: "A nagy hangon tiltakozók többsége látens meleg." - ez egy nagyon jól hangzó frappáns faszság

Én pl. a melegek jogegyenlősítését támogatom, tehát nem vagyok homofób, leszarom, hogy mit csinálnak a magánéletükben. Emiatt sokan buzinak vagy buzipártinak tartanak.
Ami zavar, hogy mindenhonnan ez a téma folyik, vonulnak, keltik a hisztit. Erre semmi szükség. Ezért sokan lehomofóboznak engem.

"Olyasmi, mint amikor a leghangosabban kommunistázók is kompenzálnak, takargatnak valamit. (Mondjuk a saját kommunista multjukat.)" - igen, vannak ilyenek is, a vezető kormánypárti politikusok közt meg a családjukban elég sok a kommunista múltú arc, ők meg kommunistáznak lépten nyomon.
De olyanok is kommunistáznak, akik nem voltak kommunisták. Szóval akkor most hogy?

Hülyeség ez az "aki homofób az buzi" megállapítás. Egyrészt nem minden homofób azonos indokkal homofób. Van aki vallási okból és azt állítja, hogy a buzik a pokol tüzén fognak elégni.
Más meg egyszerűen jogi nonszensznek tartja a házasság kiterjesztését a buzikra, tehát a házasság elnevezés használatát a kapcsolatukra, ugyanakkor a házassággal azonos jogokat biztosító regisztrált homokos élettársi kapcsolatot támogatja.
Megint mások mindent engednének a buziknak, csak örökbefogadást nem.
Aztán van az, aki egyszerűen hány a gondolattól, hogy két férfi illeszti egymásba a pajszert, de közben egy jó leszbi pornót megnéz.
Aztán van a kordont rángató, záptojást dobáló homofób.
Hát most ezekre mindre rásütik, hogy homofób és emiatt csuklóból buzi is. Tehát a buzik lennének a legnagyobb homofóbok? Nonszensz. Biztos van néhány ilyen, de nem hiszem, hogy sok.

A buzik se mind egyformák, van aki levágatja a faszát és azt hiszi, hogy ettől nő lett, egy másik buzi meg öltönyben jár melózni egy multihoz, ő maga biszex és otthon felesége van és csak néha ugranak le swinger klubba, ahol a feleségével közösen leszopnak egy tucat pasast, akik közül mondjuk a fele nem is tekinti ezt buziságnak.

Nem kellene a saját kis skatulyáidba beletuszkolni se a homofóbokat, se a buzikat. Mindenki csináljon amit csak akar. De azt elutasítom, hogy az összes buzit külön neveken kelljen emlegetnem LMBTQXYZ meg tudjafaszom milyen rövidítések. Én erre nem vagyok hajlandó. Így is túl sok energia és figyelem megy el ezekre az ökörségekre.

vuvuzela jabulani (törölt) 2014.10.31. 10:20:31

@tom55: A kereszténységnek szent könyvei az Ószövetség könyvei is. Abban van elég buziellenes szöveg szerintem.
Amúgy meg a világ jelenségeire adott keresztény és úgy általában vallási érveken eligazodni úgyse lehet. Felesleges is azzal foglalkozni, hogy több ezer éve mit hallucináltak össze zsidó birkapásztorok. Semmi relevanciája nincs ma már, illetve nem lenne szabad, hogy legyen.

Balogh Torrente Tibi de la Omlás (törölt) 2014.10.31. 10:22:54

@vuvuzela jabulani:
Én például meggyőződéses kommunista voltam, na nem az előző rendszerben, mert ahhoz fiatal vagyok, hanem középiskolás koromban a 90-es években (nem punk voltam, nem tartoztam semmiféle szubkultúrához). Aztán sokat tanultam, és rájöttem, mennyire hülyeségeket vallottam anno. Most, hogy a magát jobboldalinak mondó kormány éppen azokat hirdeti, amikben én hittem akkoriban, természetesen kommunistának nevezem őket, de ez csak attól pejoratív, mert ők jobbosnak hazudják magukat, mert egyébként mivel magam is komcsi voltam, ezért nem ítélem el önmagában azt aki kommunista, csak azt, aki eközben másnak hazudja magát.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.10.31. 10:24:40

"Bár nem egészen értem, miért tartja fontosnak a Heti Válasz, hogy időről-időre arról írjon cikkeket, hogy hogyan és miért kellene a homoszexualitást gyógyítani"

Nagyon egyszerű. A szerzők homofóbok, netán érintettek, és ez az önterápia része.

Balogh Torrente Tibi de la Omlás (törölt) 2014.10.31. 10:26:10

@vuvuzela jabulani:
A homofóbokra visszatérve, szerintem létező jelenség, hogy sok látens homoszexuális meleggyűlölettel kompenzál, és így homofób, de ez nem jelenti azt, hogy minden homofób látens homoszexuális, illetve azt sem, hogy minden látens homoszexuális homofób lenne. Azt gyakran le lehet szűrni, hogy az illető valamit kompenzál, és ezért gyűlölködik, de nem minden esetben azt, hogy homokos.

vuvuzela jabulani (törölt) 2014.10.31. 10:28:39

Na szevasztok buzik és antibuzik! Jó lenne, ha nem gyilkolnátok egymást. Elvileg semmi közötök egymáshoz, hagyjátok egymást lógva. Még csak találkoznotok se kellene az életben, simán nem is kellene egymásról tudnotok. Ehhez mondjuk az kellene, hogy a buzik ne tolják a szexualitásukat mások arcába, akik meg a buzikat nem csípik, azok se szóljanak bele abba, hogy mások mit csinálnak a magánéletükben. A szexualitás, szexuális beállítottság meg legyen magánügy.
Szóltam.

randomuser1 2014.10.31. 10:30:33

fasza, h mindenki a bibliával példálózik miközbenhátugye..
el kéne olvasni, csudaszupi teremtésmítosz ám!
az újszövi is tele van buziellenes mondatokkal, ám legyünk őszinték, nem kéne mások homokosságánál leragadni amíg a többi részt nem vesszük ugyanilyen véresen komolyan.
amíg valaki nem veti el minden földi vagyonát, öltözködik rongyokba és az úrnak él, kurvamindegy milyen alapon kerül a gyehennára...
a hamis próféták inkluzíve

százfogú c.zenekar 2014.10.31. 11:08:38

@maxval a hozzászóló birca: A homszexualitás pont annyira betegség, mint a az a kereszténység

Nem taggyűlés volt · http://coub.com/view/3zq19 2014.10.31. 11:16:08

@vuvuzela jabulani:
Kinek nem inge, ne vegye magára.
Természetesen nem minden buzizó látens meleg, és nem minden kommunistázó kommunista.
Alapvetően a szélsőségekre gondoltam, mint például a posztban említett szervezet.

egysmás 2014.10.31. 11:21:02

@Nem taggyűlés volt: "Természetesen nem minden buzizó látens meleg, "

De, az!

Blogger Géza 2014.10.31. 11:45:30

1. Semmilyen komoly tudományos érv nem szól amellett, hogy a homoszexualitást ne tekintsük betegségnek. Az, hogy az amerikai pszichiátriai társág politikai nyomásra pár évtizede levette a listájáról, nem tudományos áttörés, hanem zsarolás eredménye volt. Más hasonló jellegű betegség (pl pedofília) ugyanakkor rajta maradt.

2. Attól, hogy egy betegség jelenlegi tudásunk szerint nem gyógyítható, (vagy nem túl sikeresen gyógyítható), még betegség marad. Vicces lenne, ha az ebolát sem tekintenék betegségnek csak azért, mert sokszor gyógyíthatatlan.

3. Valójában a homoszexuális hajlamokkal rendelkezők jelentős része rendelkezik heteroszexuális hajalmokkal is. Lehet egyesek célja az, hogy az ilyen embereket a heteroszexuális életforma felé tereljék. (Mások ellenben ezt pont nem szeretnék.) Ezt a folyamatot lehet "gyógyításnak" is nevezni, egyesek elvetik ezt a szóhasználatot, de ez csak játék a szavakkal.

4. Egyáltalán nem biztos, hogy a homoszexuális hajlamok kikapcsolása egy felnőtt homoszexuális embernél lehetséges, de ettől még számos más cél elképzelhető, és egyesek megítélése szerint kívánatos lenne (ingadozó identitású fiatalok heteroszexuális irányba terelése, biszexuálisok heteroszexuális irányba terelése stb.)

5. Attól, hogy egyesek áttérnek heteroszexuális életmódra, de közben azért megmaradnak homoszexuális hajlamaik is (amelyekkel olykor "lebuknak"), attól nem kell feltétlenül azt a képet sugallni, hogy ezzel foglalkozni teljesen értelmetlen.

Ianas 2014.10.31. 12:02:37

@Blogger Géza: mit jelent az, hogy betegség? Egy ebolás belehal az ebolába, vagy maradandó szövődményei lesznek, ráadásul ragályos.

Egy homoszexuális, ha nem éri hátrányos megkülönböztetés, semmilyen módon nem szenved hátrányt az állapotától, és nem ragályos.

Ennek megfelelően nem értem, hogyan lesz betegség?

Balogh Torrente Tibi de la Omlás (törölt) 2014.10.31. 12:15:18

@Blogger Géza:
1. Mert nyilván Blogger Géza jobban tudja, mint azok a szakemberek, akik döntöttek róla, hogy levegyék a listáról. Mert zsarolták őket, persze, és azóta is zsarolva vannak, nehogy visszategyék a listára. Azt is jobban tudja Dr. Blogger Géza, hogy a pedofília hasonló jellegű.

2. Ez szalmabáb érvelés. Ugyanis nem mondta senki, hogy soha nem lesz megváltoztatható, meg azt sem, hogy a betegség attól betegség, hogy gyógyítható. Itt persze nincs szó gyógyíthatóságról, mert nem betegség. Hogy lesz-e valaha megváltoztatható, az más kérdés, az biztos, hogy nem a szektás, áltudományos módszerekkel. De ha megváltoztatható lesz, akkor sem lesz belőle betegség, ahogy a balkezesség sem az.

3. Inkább egy skála van, aminek a két végén helyezkednének el a teljesen heteroszexuális és teljesen homoszexuális emberek, valójában mindenki valahol a kettő között van, de ezen a skálán nem tudsz mozogni, ha a homoszexuális emberre rákényszeríted a heteró életmódot csak mert van egy enyhe heteró hajlama, attól nem ezen a skálán fog mozogni, hanem a vágyait folytja el.

4. Azzal az 5 éves gyerekkel még jóval tizenéves kora előtt próbálkoztak, és meg is lett az eredménye...

5. Mindenki azzal foglalkozik, amivel akar, de sarlatánokat propagálni, akik ráadásul sokszor le is buktak, hogy nem működnek a módszereik, az gáz.

Balogh Torrente Tibi de la Omlás (törölt) 2014.10.31. 12:16:48

@Emmanuel Goldstein:
Az Újszövetségben ha jól tudom, csak Szent Pál ostorozta a homokosokat, sehol máshol nem szerepel ilyesmi, na de az ő frusztrációja meg valahol érthető...

csakférfi 2014.10.31. 12:27:44

@Balogh Torrente Tibi de la Omlás: Pál nem volt frusztrált.Csak Mózes törvényeire hivatkozott."Aki állattal saját nemével vagy apjával vagy anyjával közösül,azt öljék meg.Így irtsd ki a gonoszt magatok közül."azért ez remélem egyértelmű mit tartottak a ferde hajlamról az ősök és miért hozták ezt a törvényt.Hivatkoztak isteni kinyilatkoztatásra.Sajnos ilyen nincs.Mármint isten, sem természetfeletti lény.természet ellenes viselkedés van amit a buzik folytatnak.
Mivel ha a buzik lennének többségben az emberi faj kihalt volna.Lényegtelen hogy a tudomány ismeri a mesterséges megtermékenyítést. ne hivatkozzanak hogy az állatvilágban is van ilyen mert akkor a viselkedésük állatias.
Így érthető MR OSTOBA!

maxval a hozzászóló birca · http://maxval.co.nr 2014.10.31. 12:36:26

@Balogh Torrente Tibi de la Omlás:

Az aspergereseket kezelik. S nem ismerek egyetlen asperegerest se, aki ezt ne tartaná betegségnek.

egysmás 2014.10.31. 12:38:31

@csakférfi: "Mivel ha a buzik lennének többségben az emberi faj kihalt volna."

Ez persze nem igaz. Egész sok olyan fajt ismer a tudomány, amelyikben az egyedek nagy része kiszorul a szaporodásból. És mégis egész jól megvannak.
Hatalmas egyedszámmal.

"Lényegtelen hogy a tudomány ismeri a mesterséges megtermékenyítést."

Miért is lenne lényegtelen az a tudás, ami reprodukciós technológiához juttat, miközben _neked_ érved a _szerinted_ létező reprodukciós hiátus?

"ne hivatkozzanak hogy az állatvilágban is van ilyen mert akkor a viselkedésük állatias."

Az állatok között létezik a heteroszexuális magatartás is. Akkor a heteroszexuális beállítódás is állatias.

Így érthető MR OSTOBA?

csakférfi 2014.10.31. 13:53:41

@egysmás: Nini,egy ujabb köcsög aki nem fogadja el tényként hogy mentálisan sérült,elmebeteg.Mégis mit képzelsz?Azt hogy az emberiség nem a kihalás felé rohan?pusztán toleranciára és megértésre hivatkozva.Az evolúció bizonyított tény.A szaporodás a gerincesek között két ellentétes nemű egyed aktusából jött létre.Vagyis ha két azonos nemű aktusáról beszélünk az nem több a túlszaporodás miatti normálistól eltérő viselkedésnél.Mivel az ember az egyedüli a földön aki ismeri a matematika tudományát és a félelmeit leküzdve az intelligenciája, fantáziájának segítségével,képes a környezetét a maga igényei szerint kialakítani,ezért természetben nem előforduló eszközök alkotására képes,az ősei által megismert tudománynak becézett állítások(törvények) ismeretében.Ebből még nem következik hogy ezen faj még fenn is marad ha a természet törvényeit felülbírálva önnön fajtársát tekinti ellenségnek.Vagyis egyik ember nem szereti a másikat.Férj a feleségét, feleség a férjét.Nő a férfit, férfi a nőt!Mégis mit hiszel?Azt képzeled hogy a betegségek előre meg nem jósolható esetlegesen kialakuló negatív változások?Ismét tévedsz.(ostoba vagy)Azért vagy beteg mert a tudatodat a külvilágból negatív ingerek érik és ezen negatívnak beállított információk alapján a lelked változást eszközöl a szervezeted meghatározott részeiben hogy megfelelj a tudatodat ért negatív ingernek és ezen inger ne legyen negatív.Magyarul ne őrülj meg és kövess el öngyilkosságot.Ezért vannak a betegségek elváltozások mivel az anyatermészet úgy alkotta meg(az evolúció)életet hogy aki változni képes az marad fenn.Követi a fizikai világból bejövő infomációkat.Te, mivel köcsög vagy a gyerekkorban elszenvedett negatív ingerek hatására a természet alaptörvényeivel ellentétes viselkedést mutatsz,pusztán azért mert a szüleid szerepei felborultak.Magyarul a szüleid sem voltak normálisak.Mivel ez egy zsákutca(élet nem fogantathatik két azonos nemű aktusából,gerincesek között)ez biológiai törvény.Ezért nem lesznek utódaid.Amennyiben örökbe fogadsz úgy a gyereked látja kárát később pedig Te és azonos nemű fajtársad.Ugyanis ha a gyerek normális, undorodni fog tőled,ha nem akkor a normális fog tőle.Mivel félelem az emberi élet velejárója ezért undorodik.Az undor a félelem egyik megnyilvánulása.Tehát aki az undor el nem fogadására ösztönöz másokat az nincs tisztában a saját életével.Én ezért undorodom a természetes ellenes viselkedéstől.Mert normális vagyok és félek az elmebetegektől.Töled te buzi.
A homoszexuálisok 70%-a pedofil.
Mivel vannak gyerekeim és féltem a külvilág negatív ingereitől öket ezért van ez.Rosszabb vagy a majomnál.Visszafelé haladsz az evolúcióban egészen a gerinctelenekig.
VISZLÁT!

randomuser1 2014.10.31. 13:58:50

@Balogh Torrente Tibi de la Omlás: Nem hiszem, hogy helyes megközelítés lenne a mi hitünk önigazoló magában zárt egységes művét valamiféle külső körülmények közé helyezni és aszerint elemzeni...
rendkívűl helytelen következtetéseket lehet így levonnni, ne fejetsük, a bibilát az Úr írta, de a világot a Sátán irányítja!

lehet más a handa-banda 2014.10.31. 14:02:03

@vuvuzela jabulani:
Buzi nő nincs, legfeljebb leszbi. Őket még meg is tudom érteni valamennyire (pedig én fiú vagyok) mint a fartoló buzeránsokat

randomuser1 2014.10.31. 14:05:09

@csakférfi: félni nem szabad, az gyengeség, nem férfias dolog!
a melegektől amúgy nemtom miért, nem fertőző, és a többségük amúgy is ojjan kis satnya, félkézzel levered, te maszkulin álat :)

randomuser1 2014.10.31. 14:06:39

@lehet más a handa-banda: heterók közti anális szeksz? aszonnyák, jó is lehet, ha valaki ügyesen csinájja!

egysmás 2014.10.31. 14:11:29

@csakférfi:

Nem a saját elmebetegségemben kételkedek, pusztán arra kérlek, hogy gondolkozz el azon, amit oda leírtam!

Lehetséges-e, hogy kihal egy faj csak azért, mert az egyedek egy része kiszorul a szaporodásból?
Pl. kihal-e a farkas, mert csak az alfa hím, alfa nőstény szaporodik?
Kihalnak-e az elefántfókák, csak azért, mert a nőstények kilencven százalékát a hímek két százaléka termékenyíti meg?
Kihalnak-e az emberek, ha a szaporodásból kiszorul az egyedek tíz-tizenkét százaléka?

Gondolkozz el azon, hogy egy olyan vitában, ami a fertilizációról szól, van-e relevanciája a mesterséges fertilizáció lehetőségének?

Azon is gondolkozz el, hogy ha egy viselkedésformát, csak azért, mert az az állatvilágban is megfigyelhető, állatiasnak tartasz, akkor állatias-e az állatvilágban megfigyelhető viselkedésforma, és ha igen, akkor negatív jelző-e az, hogy valami állatias. Pl., ha állatia a homoszexualitás, mert az megfigyelhető néhány állatnál, akkor állatias-e a heteroszexualitás, ami megfigyelhető minden belső megtermékenyítésű állat esetében.

Valamint:

"Te, mivel köcsög vagy a gyerekkorban elszenvedett negatív ingerek hatására a természet alaptörvényeivel ellentétes viselkedést mutatsz,pusztán azért mert a szüleid szerepei felborultak.Magyarul a szüleid sem voltak normálisak."

tehát azért vagyok buzi, mert a szüleim annak neveltek a felborult szerepükkel.
Viszont, ha örökbe fogadok valakit, az, ha normális, undorodni fog tőlem, mert én nem tudom őt buzivá nevelni, mert azt csak a szüleim tudták, én nem.

Ezt a helyedben kicsit végiggondolnám.

Az evolúcióban nem lehet visszafelé haladni.
Sosem lehet senki sem a saját apja.

"A homoszexuálisok 70%-a pedofil." És a heteróknak hány százaléka pedofil?
90%-a? 96%-a?

randomuser1 2014.10.31. 14:23:44

@egysmás: Sztem hagyd, a homofobia egy betegség :)

lehet más a handa-banda 2014.10.31. 14:29:07

@Emmanuel Goldstein:
Csakis a fülbeélvezés az igazi. Úgy legalább nem mászik át rád a lapos

Kérdez Ő 2014.10.31. 14:46:25

Én azt nem értem pontosan, hogy miért nem hagyjuk azoknak akik változni szeretnének, hogy változzanak.

És hogy ha vannak visszaesők, akkor miért dobjuk ki az egész módszert a kukába.

Az, hogy betegség valami vagy nem betegség, szerintem ebben a helyzetben ganz egal.

TH 2014.10.31. 15:17:38

@maxval a hozzászóló birca: borzasztó, hogy viszonylag értelmes ember létedre ezt a marhaságot ismételgeted hosszú évek óta. én értem, hogy jó széllel szemben pisilni, csak egyszer már leeshetne neked, hogy TÉVEDSZ.

egysmás 2014.10.31. 16:57:11

@Emmanuel Goldstein: Áh, egyszerű reakcióképzés.

hu.wikipedia.org/wiki/Elh%C3%A1r%C3%ADt%C3%B3_mechanizmus

@Kérdez Ő: A _módszer_
"8. 2007-ben a NARTH terapeutáját, Chris Austint 10 év börtönre ítélték (hét évre felfüggesztve) szexuális zaklatásért, ugyanis a homoszexualitásból páciensét „meztelen érintésterápiával” és orális úton akarta „kikezelni”."
Ennek leánykori neve az, hogy szexuális zaklatás. És a szexuális zaklatást illik kidobni a gyógyítás repertoárjából.

Valamint.
Ezek SARLATÁNOK.
Ezek a buzik abból élnek, hogy a keresztény-konzervatív értékrend által az emberekbe plántált bűntudatot kihasználva pénzt és hatalmat harácsoljanak maguknak.

Még egyszer: ezek BŰNÖZŐK. És még buzik is.
Ha te szereted a buzibűnözést, akkor nosza! Támogasd őket, értetlenkedj.

A Heti Válasz mellesleg nem jut el odáig, hogy megnézze kikről cikkezik.
Vagy csak szereti a bűnöző buzikat.

bakni 2014.10.31. 17:41:49

@csakférfi: :DDD Te olyan sötét vagy, mint barlang az éjszakában, "gratulálok" hozzá! (Azért ne aggódj, nem vagy egyedül, nyugodtan kezet foghatsz ezzel a Blogger Gézával.) Pedig egysmás olyan szépen és érthetően leírt mindent...

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.10.31. 19:56:01

@Kérdez Ő:
Nem az a baj, hogy egyesek változni akarnak, hanem hogy konkrétan ezek közveszélyes kuruzslók.

lehet más a handa-banda 2014.10.31. 21:05:43

kikezelt melegek = hideg kezűek

Before · http://azbeszt.blog.hu 2014.10.31. 22:32:03

@Balogh Torrente Tibi de la Omlás: ilyen messzire ugró következtetésig nem mennék, de amúgy egyetértek.

Kérdez Ő 2014.10.31. 22:38:52

@Lord_Valdez: Értem én, hogy vannak köztük ilyenek is, node 1000 szakember között ez nem is meglepő sajnos. :-( Attól még über gáz.

Viszont van egy csomó hiteles is köztük, olyanok, és vannak a terápia hatására heteróvá változott emberek, akik azóta sem estek vissza. Akkor velük mi van?

Én azt érzem, hogy aki amit hinni akar, azt hiszi, de a tények azért nem annyira egyértelmű, mint ez a cikkíró ilyen egyoldalúan kiválogatta...

szerintem.

csakférfi 2014.11.01. 07:42:31

@bakni: @egysmás: Idézetek a wikipédiából csakhogy összeálljon a kép bennetek:
Platón(görög bölcs):-Az anamnézis-elmélet másik nagy csoportjába tartozók szerint a platóni visszaemlékezés-elmélet hasonlatos Démaratosz táblájához.[24] Ezen elmélet szerint születésünkkor az ember elméje egy üres táblához hasonlatos. Kizárólag külső forrásokra – érzékelésre és mások közlésére – támaszkodunk annak érdekében, hogy különféle fogalmakat és nézeteket alakítsunk ki a bennünket körülvevő világról és erkölcsről. Mindezen tudás kialakításához azonban semmiféle születés előtti életre nincs szükség. Akárcsak a perzsák, akik el tudták olvasni a viasztáblára írt lényegtelen üzenetet anélkül, hogy sejtették volna, hogy mélyebben mi is van írva a táblára, az emberek többsége megelégszik ezzel a felszínes tudással, s ezért tévedésben él. Egyedül a filozófus képes a dolgok mögé látni és észrevenni a felszín alatt rejtekező igazságot.
A BARLANGOMBÓL ÉN JÓL LÁTOM AZ EMBEREKET:-------------Az ideákhoz való felemelkedést Platón a „barlanghasonlatban” szemlélteti.[23] Az emberek barlangban leláncolt lényekhez hasonlítanak, akik a valóságos világból semmit sem láthatnak. A mesterséges tárgyak árnyékát, amelyet egy fényforrás a barlang falára vetít, valóságnak tartják. Az anamnézis ahhoz a folyamathoz hasonlatos, amikor egy embert a leláncoltak közül felvisznek a barlangból a napfényre és az meglátja a természeti tárgyakat és a Napot a maguk valóságában. A barlang árnyékvilága és tárgyai a mi világunknak felelnek meg, a napfényes felső világ pedig az ideák birodalmának. A felemelkedés mozzanatai megfelelnek a vonalhasonlat területeinek.
Freud azt mondja: „Vágyom, tehát vagyok.” Az Ember ösztön és normák között áll, a vágyak értelmezésének sorozatával áll szemben, a vágy pedig egy olyan megfoghatatlan erő, ami a tudattalanból fakad. Az elfojtás alapvető értelmezési tevékenységünk, az elfojtásban folyamatosan formálódik a pszichénk, ez a dinamika, feszültség teszi az embereket dinamikussá. A traumák, a lelki zavarok az elfojtás miatt alakulnak ki, mert a felettes én túl erős, nem jut hozzá a tudatalatti energiához, és a dinamika elakad. Ekkor terápiához kell folyamodni.--
Én nem fojtom el az undoromat.Mivel a szertetemet sem fojthatom el.Ezen vágyaim egyensúlya. Ezért ökörség a tudatos kiélem a vágyaimat mások (normális) rovására.
Kisbarátaim lehet sértegetni de a fogyasztói társadalom nem a boldogító eszme.le lehet "s.opni" a multikat akkor is csak pénzben mérik az életet.Mivel a fogyasztás ösztönzéséhez minden emberre szükség van ezért hirdetnek toleranciát és elfogadást.észre sem veszed a naggy-nagy elfogadás és vágyaid kiélése közben hogy nem vagy önálló .A pénz és kényelem érdekében egymást basz.uráljátok.
René Descartes
De csakhamar láttam, hogy mialatt így mindent hamisnak akartam felfogni, szükségképp kellett, hogy én, aki ezt gondoltam, legyek valami. S mivel észrevettem, hogy ez az igazság: gondolkodom, tehát vagyok, olyan szilárd és olyan biztos, hogy a szkeptikusok legtúlzóbb felvetései sem képesek azt megingatni, azért úgy gondoltam, hogy aggály nélkül elfogadhatom a filozófia amaz első elvének, amelyet kerestem.-----
Hajrá kicsikéim az agymosott buzi kategória még nem telt be.
Viszlát.:) :)

egysmás 2014.11.01. 07:53:19

@csakférfi:
Bazeg, olyan vagy, mint egy nő!
Egyszerűen képtelen vagy válaszolni a feltett kérdésre; elkezdesz másról karattyolni.
Faszomba má' a zoknit is a szennyesbe dobod?

Ha ilyen egy igazi férfi, inkább leszek buzi.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.11.01. 09:58:58

@Kérdez Ő:
Kétséges, hogy a NARTH-ban van-e egyáltalán szakember. Ez egy vallási szervezet, ami tudományosnak álcázza magát.

Az orvostudomány nem tud egyetlen olyan emberről sem, akiről bizonyítható lenne, hogy homoszexuálisból heteróvá változott volna. Olyanról tud, aki képes elnyomni magában és úgy élni, mint a heteroszexuálisok és az is csak néhány százalék.

csakférfi 2014.11.01. 11:33:08

@egysmás: Mi is a kérdés?
Az hogy a homokosok elmebetegek?---igen
Az hogy a tolerancia rámerőlteti a buzik elfogadását?--Igen
Az hogy a buzik is a multik faszát s.opják azok meg a buzikét, apénz miatt?--Igen
Az hogy ez a világ tökéletlen mert a tökéletes béke eléréséhez normális posztokat kell olvasnom,ez igen ritka.--igen
Az hogy mégelmesérültebbek akik engem homofóbnak (negatívabbnak állítanak be.Pusztán azért hogy őkelmék saját férfiasságukat ebben találják meg.Mármint hogy attól elmeroggyantak tolerálják azokat akik seggüket stírölik?--igen
Az hogy filozófiái értelemben nem a vágyak határozzák meg az embert hanem a gondolkodás?--igen
Az a kérdés hogy igaz vagy hamis?köztes nincs?--Igen
Az hogy én egy nőt szeretek?--igen
Az hogy a gyerekeim undorodnak a buziktól beleértve a feleségemet is?--igen
Az hogy biológiailag semmi nem bizonyítja a buzik életképességét?-igen
Van- e kérdés még amit nem válaszoltam meg?
Én igazat gondolok és nem hazudok.

csakférfi 2014.11.01. 15:58:45

@bakni: Olvasd előző köcsögnek adott válaszom.Aztán rájössz mi az egyértelmű!

csakférfi 2014.11.01. 16:08:59

@egysmás: Baszd meg saját apádat.Azért vagy buzi mert apád nem szerette anyádat.Te meg gyerekkorodban nem tudtad feldolgozni ezt a sokkot .Szeretted volna ha apád szereti anyádat.Mikorra elkezdtél beszélni (tudatelőttes---Platón) akkorra lettél saját apádba szerelmes anyád helyett.Te köcsög.Ha ez sem elég akkor írhatok még egysmást,-hogy értsd miért.A sértést nem jól dolgozza fel az agyad.Apánktól félünk anyánkat szeretjük.
Így alakul ki a normális férfiúi viselkedés szexet illetőleg.A Te agyad, hozd helyre Te, én nem tudom a tiédet.Képes erre az ember.Az állat nem az belepusztul.

randomuser1 2014.11.01. 17:15:24

@csakférfi: érdekes teória, próbáltad már publikálni?
(fél)árvákkal mi van, azok is elbuzulnak?

Kérdez Ő 2014.11.02. 10:12:48

@Lord_Valdez: Elmodod honnan szerezted ezt az infót? Én úgy tudom, a NARTHban egyetemet végzett pszichológusok dolgoznak. Igen, vannak egyházi segélyszervezetek is, ez úgy tudom, hogy nem az. De tényleg köszi, ha adsz vmi hiteles forráscímet.

csakférfi 2014.11.02. 20:06:11

@Emmanuel Goldstein:Ne nevettess minek leírni!Mellesleg a gyerek amikor megszületik mindig a szülői mintát veszi át.Az alap az hogy szeret.Amennyiben ez az érzelem a szülök részéről nem biztos ,akkor kezd el a normálistól eltérő viselkedést mutatni .Hospitalizációnak hívják azt az eseteket amikor árva gyerekek a szeretetházban meghalnak mert csak tisztába teszik őket és csak etetik.Semmi simogatás semmi becézgetés.az árvák is keresnek maguknak követendő mintát hogyan kell viselkedni.Mégis mit hiszel?azt hogy velünk születik?A génekbe van kódolva?Tudatlan vagy!nézz utána a neten.Leírtak már mindent előttem.nekem felesleges.
@egysmás: Én nem vagyok nő!én férfi vagyok és nem is akarok több lenni.
Te meg beteg vagy.Mivel a tudásod és érveid alapján próbálsz meggyőzni az igazadról.Mintha többet érnél.Több lennél!valami egyedi
Csak egy buzi vagy.Lehetnél férfi is csak gondolkodnod kellene.Megöregedsz és meghalsz majd úgy mint én.Kinek kell majd egy vén buzi?ez okozza majd a halálod.A sok sértés amit már nem tudsz kompenzálni mert ezek a sértések az emlékeid.Aztán arra gondolsz majd jobb lenne meghalni.Lassan -lassan ráncosodsz és magadba zárkózol.Ez a vége a sorsod ez.Boldogtalanul öregszel meg és halsz meg!van más lehetőség de te ha ehhez ragaszkodsz akkor rajta.mellesleg most sem vagy boldog mert a buzikat utálják és te is tudod.Na cső!
KICSIKÉIM :) :) :)

egysmás 2014.11.02. 20:32:45

@csakférfi: Nem, egy igazi férfi válaszol a kérdésre, nem kezd el hadoválni, elméleteket gyártani, körmönfont magyarázatokat gyártani, ha feszülni kezd a valóság és revideálni kellene bizonyos dolgokban az álláspontját.
Ilyet a nők szoktak.
Te ezt csinálod. Tehát nő vagy.

A te állításaid alapján feltett kérdések mellesleg itt találhatók:

@egysmás:

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.11.02. 20:47:35

@Kérdez Ő:
Ez nem kétséges. Nem a diplomát vontam kétségbe, hanem a szakemberséget. Sajnos, az egyik nem jelenti automatikusan a másikat ld. Matolcsy.
Egyébként több volt elnöke megbánta már, hogy anno a nevét adta hozzá.

Egyébként pedig, ha érdekel pl. Byrd az egyik volt vezetője egy mormon prédikátor. Egyik fő támogatójuk az Evergreen International, ami egy mormon NGO.
Ők maguk is kiemelten foglalkoznak a kérdés vallási oldalával pl.:
www.narth.org/docs/counseling.html

csakférfi 2014.11.02. 23:09:28

@egysmás: Kicsim az hogy én ki vagyok azt a feleségem mindennap érezteti velem!
Az meg hogy Te ki leszel azt fentebb olvastad!Az én boldogságom nem attól függ hogy milyen a sorsom hanem attól akit a legjobban szeretek a világon.Mást, így téged meg a többi elmecsászár majmot, tudásköcsögot és karrier politikust,karrierbuzit szabadon utálhatok anélkül hogy belebetegednék.Ugyanis nincs bűntudatom az emberek nagytöbbségével szemben!
Mivel nem a pénztől és karriertől függök.A feleségem sem attól fugg melyik bulémiás, öncsonkító, kitömött plázacica a sztár.Mivel nem ahhoz mérten szeretem,így biztos hogy nő maradhat mellettem,amig meg nem halunk!
dehát egy köcsög hogyan érthetné meg,mennyire lehet szeretni egy nőt!
Ez a második alkalom hogy belém kötöttél a nézeteim miatt.semmi épeszű magyarázatot nem tudsz felhozni a másságodra.Semmi nem indokolja hogy ilyen maradj.Változhatsz.Nekem aztán tök mindegy hogyan élsz és halsz.Neked fog ez fájni,
"Az evolúcióban nem lehet visszafelé haladni.
Sosem lehet senki sem a saját apja".
Te nem haladsz sehová, a viselkedésed zsákutca.
Az én értékrendem(erkölcs) volt, van és lesz.Amihez képest te vagy a mutáció.Ezért vagyok csak egy férfi a sok közül.:)

egysmás 2014.11.03. 00:31:00

@csakférfi: Nem csak én, de a feleséged is érezteti veled, hogy ki is vagy valójában?
Jaj, de szar lehet neked.
Ez az állandó kompenzáció...

Feltűnt már, hogy "kicsim"-nek szólítasz?
Pedig szerinted buzi vagyok.
Ez jól esik neked, ugye?
A fenekemet is megpaskolnád? Csak úgy, megalázás szinten, poénból?

Blogger Géza 2014.11.03. 06:14:51

@Ianas: Valójában a várató élettartamot leginkább csökkentő betegségek közé tartozik a homoszexualitás.

"A homoszexuális férfiak körében közel kétszer nagyobb volt a rák kockázata, mint a heteroszexuális férfiaknál."

www.origo.hu/egeszseg/20110509-a-homoszexualis-ferfiak-kozott-tobb-a-rakbeteg.html

" In our paper, we demonstrated that in a major Canadian centre, life expectancy at age 20 years for gay and bisexual men is 8 to 21 years less than for all men."

ije.oxfordjournals.org/content/30/6/1499.full

"Találtam viszont két különálló forrást, melyek szerint a homoszexuális férfiak élettartama húsz évvel rövidebb: ref.1 (Psychological Reports (2005; 96:693–697.) és ref.2 (1997; International Journal of Epidemiology 1997; Vol. 26, 657–61.) mindkettőre hivatkozik a ref.3 (Yet Another Study Confirms Gay Life Expectancy 20 Years Shorter)."

www.emaso.com/hu-hungarian/index.html

Blogger Géza 2014.11.03. 06:18:25

@Balogh Torrente Tibi de la Omlás: Miért, mi az a fene nagy különbség, ami tudományosan igazolja, hogy a pedofíliát ott tartsák, a homoszexualitást meg ne? Mindkettőnél rendellenes, a normálistól elérő irányba fejlődött ki a szexualitás, és ennyi.

Nem tették vissza? És te ezen meg vagy lepődve? Miért, szerinted a homoszexuális lobbi ereje (különösen az USÁ-ban) azóta nőtt vagy csökkent?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2014.11.03. 07:32:37

@Blogger Géza: és természetesen ennek alapján súlyos betegség a prostituáltnak lenni, a hegymászás, a búvárkodás, a katonai karrier...

Ha pedig nem tudsz különbséget tenni a homoszexualitás és a pedofília között, szerintem járj el szakemberhez. De mivel nyilván tudatosan próbálsz összemosni két teljesen különbőző dolgot, inkább csak szégyeld magad.

Blogger Géza 2014.11.03. 07:34:25

@Before: Hogyne tudnék különbséget tenni, de ettől még mindkettő hasonló jellegű betegség. Inkább neked vannak ezen a téren komoly gondjaid, egy hobbi vagy foglalkozás nyilván nem betegség.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.11.03. 07:37:29

@Blogger Géza:
El is olvasod, amit linkelsz?
Szerintem elég világosan fogalmaz:
"A kutatók hangsúlyozzák, hogy azt nem jelenthetjük ki egyértelműen, hogy a szexuális orientáció befolyásolja a rákkockázatot, a kapcsolat sokkal összetettebb. A kutatók szerint a fő kapcsolat az lehet, hogy a homoszexuálisok körében több a HIV-fertőzés, ami több daganattípus kockázatát is megnöveli (ilyenek a végbél-, tüdő és hererák, illetve a Hodgkin-szindróma nevű nyirokrák).

A homoszexuálisok körében magasabb a humán papillóma vírusok (HPV) előfordulási aránya is (az átlagosnál gyakoribb partnerváltás miatt), ami ismét csak a végbéldaganatok kialakulásának kockázatát növeli.

Ugyancsak tény, hogy a homoszexuális nők és férfiak esetében is nagyobb a dohányzási ráta, mint a heteroszexuálisok körében - ez szintén növeli több daganattípus kockázatát is.

A vizsgálat másik eredménye, hogy a rákbetegségen átesett leszbikus és biszexuális nők általános egészségi állapota rosszabb, mint a heteroszexuális női túlélőké. Ennek oka részben az a stressz, amelyet a szexuális orientációjuk miatti előítéletek következtében élnek át. Férfiaknál ilyen összefüggést nem találtak."

Mellesleg tudsz arról, hogy apácák közt sokkal magasabb a mellrák halandóság.
www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/5777491
www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140673611617467/images?imageId=gr1
Mit szépítsük: rendellenes, a normálistól elérő irányba fejlődött ki a szexualitás, és ennyi.

Blogger Géza 2014.11.03. 07:40:59

@Lord_Valdez: Szerintem is elég világosan fogalmaz:

"A homoszexuális férfiak körében közel kétszer nagyobb volt a rák kockázata, mint a heteroszexuális férfiaknál."

Hogy pontosan miért, arról nyilván sok hipotézist fel lehet állítani (lehet tesztelgetni is), de attól még a tény tény marad.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.11.03. 07:52:22

@Blogger Géza:
Ez masszívan felületes gondolkodásra vall.
Különösen, hogy azt írod, hogy
"Valójában a várató élettartamot leginkább csökkentő betegségek közé tartozik a homoszexualitás."
Ez a korreláció és az ok-okozati összefüggés összetévesztése.

Blogger Géza 2014.11.03. 07:54:08

@Lord_Valdez: Dehogyis. Nem azért lesz valaki homoszexuális, mert rövidebb a várható élettartama, hanem pont fordítva.

randomuser1 2014.11.03. 13:42:16

@csakférfi: mondom, publikálnod kéne, irtó szórakoztató konteóid vannak :)

Darth Revan 2014.11.03. 15:45:22

@Gacsajpesta: ha ennyire izgat a tema, ott a cikkben ajanlott weboldal (rentboy.com), mas homofobok is ezt hasznaljak, nyugodtan keress magadnak egy megfizetheto aru ferfit es eld ki a vagyaidat, azutan megkonnyebbulsz.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.11.03. 19:03:34

@Blogger Géza:
Erről beszéltem. A korreláció és az okozatiság összetévesztése igen alapvető hiba.

Apropó, tudtad, hogy férfinak lenni is betegség? Átlagosan 9 évvel élnek rövidebb ideig miatta :)

Blogger Géza 2014.11.03. 19:51:44

@Lord_Valdez: Nos, ha csak ennyi eszed van, akkor csak egyet tudok tanácsolni: operáltasd magad nővé. :)
süti beállítások módosítása