2015
feb.
13.

Miközben a szocialisták a közvélemény-kutatásokban ugyanott állnak, ahol négy évvel ezelőtt, a Jobbik ez idő alatt megduplázta támogatottságát. TÓTH Csaba kollégánk öt olyan érvet szedett össze, amelyek magyarázhatják a Jobbik erősödését.

Kapcsolódó hivatkozások:


1. Mert a Jobbik azonosította legfontosabb versenyhátrányát és következetesen törekszik annak leküzdésére. Vona Gábor elhíresült mondata szerint az emberek kétharmada jobbikos, csak nem tud róla. Ebből az állításból annyi biztosan igaz, hogy bizonyos jobbikos témákban – a romaellenesség, a rend és a fegyelem kérdésében vagy a „politikusbűnözés” értelmezésében – a választók többsége közel áll a Jobbik nézeteihez. (Más kérdés, hogy ha például a gyermekszegénység elleni küzdelmet tekintjük akkor pedig a választók kétharmada MSZP-s). Miért nem szavaz ez a „kétharmad” a Jobbikra? Az egyik legfontosabb ok, hogy a választók többsége szélsőséges pártnak tartja a Jobbikot – szélsőséges pártra pedig sokan nem szeretnek szavazni. A Jobbikkal kapcsolatban rendkívül erős az a választói attitűd, hogy „vannak ugyan jó ötleteik és lehet hogy rendet teremtenének, de túl szélsőségesek, sőt, néha félelmetesek”. A Jobbik 2013 ősze óta tartó mozgása azt jelzi, hogy felismerte ezt a problémát és aktívan dolgozik a „szélsőségesség” látszatának leküzdésén – erről szólt a 2014-es „cukiság” kampány vagy Vona idei évértékelője. A Jobbik példája mutatja, hogy rögzített márkaelemeket is meg lehet változtatni – ám csak hosszú, következetese és kitartó munkával.

 

vonabib.png


2. Mert a Jobbik a média egy része és versenytársai előtt is szalonképesebbé vált. Elsősorban a baloldali pártok és a baloldali média egy ideig tudatosan nem foglalkozott a Jobbikkal – nem állt vele szóba, nem vitázott vele és nem vett részt közös kezdeményezésekben. Ez a hozzáállás a 2014-es kampányban megváltozott; ekkortól a baloldalon is „győzött” az az elképzelés, hogy a Jobbikot nem lehet nem létező entitásnak tekinteni (ma a DK kivételével ezt az álláspontot vallja a baloldali ellenzék egésze). Egy húsz százalékos pártot nehéz is lenne nem létezőnek tekinteni; arra a kérdésre, milyen vitákban érdemes részt venni a Jobbikkal, nem könnyű jó választ adni – a 2014-es kampányra pedig látszott, hogy a korábbi stratégia nem akadályozza a Jobbik erősödését. Az egyre több, a Jobbik részvételével tartott vita annyiban azonban mindenképpen segített Vona pártjának, hogy „normális” pártnak mutatta a radikális alakulatot, közreműködve a fentebb említett stratégia sikerében.


3. Mert a Jobbik nincs megütve. Bár bizonyos, a Jobbikkal kapcsolatos botrányok időnként előkerülnek, jelenleg egyetlen politikai szereplő sem támadja következetesen és hatékonyan a Jobbikot. A szocialistákkal vagy a DK-val kapcsolatban naponta jelennek meg támadó hangvételű, gúnyolódó vagy korábbi botrányokra rámutató cikkek – és nem csak a jobboldali médiában. A Fidesz hasonlóan össztűz alatt áll. Ehhez képest a Jobbikot csak ritkán támadják – ráadásul sokszor úgy, hogy a támadásokból a Jobbik akár profitálhat is. Amikor a Jobbik esetleges korrupciós ügyek, orosz kapcsolatok, erőszakosság vagy következetlenségek okán kerül defenzívába, az árt a pártnak. Amikor azonban programjának népszerű elemei kerülnek kereszttűzbe – például romákkal kapcsolatos nyilatkozatai – az segíthet is Vona alakulatának.


4. Mert – egyelőre – ez a Fidesz érdeke. Bár Orbán Viktor a Fidesz legutóbbi frakcióülésén állítólag a Jobbikot jelölte meg komoly fenyegetésnek, a mostani helyzet a Fidesz számára ideális. A centrális pártrendszer lényege, hogy a Fidesztől balra és jobbra is hasonló erejű legyen az ellenzék – így tud a Fidesz a társadalom kisebbségének támogatottságával hatalmon maradni. Márpedig most pontosan ez a helyzet: bár a Jobbik ma erősebb, mint az MSZP egyedül, a baloldali erők együtt nagyjából akkora tábort képviselnek, mint a nemzeti radikális párt. A Fidesz számára a mostani helyzet a legjobb: a párt éppen ellenzékének megosztottsága, a baloldal és a Jobbik kiegyenlített ereje okán nyerne meg még „most vasárnap” is bármilyen országos választást.

 
5. Mert az „elmúlthuszonötévezés” legfőbb nyertese a Jobbik. Ma Magyarországon nagyon sokan gondolják azt, hogy a gazdasági, politikai és szociális problémák nem az utóbbi években, hanem a rendszerváltás idején kezdődtek. A rendszerváltás óta tartó időszak elutasítása 2010-ben még a Fidesz retorikájában is szerepelt, s – amennyiben ez 1990-2010 közöttre vonatkozik – ma is része kommunikációjának. Ugyanígy megjelenik ez a toposz a kormány baloldali, esetenként liberális civil kritikusainál. Az elmúlt 25 év egészének elutasításából azonban az következik, hogy jöjjön valami új. Ez pedig, dacára annak, hogy, sok, az elmúlt 25 évet a közelmúlt tüntetésein nyilvánosan is kárhozató civiltől mi sem áll távolabb, paradox módon ma mégis elsősorban a Jobbikot (és kisebb részben az LMP-t) segíti.  Az elmúlt huszonöt év elutasítása sokaknak jelentheti egy modernebb, nyugatosabb, demokratikusabb Magyarország megteremtésének igényét – de a jelek szerint sokkal többen a politikusok elszámoltatására, a demokrácia „rendpárti” korrekciójára és konzervatív fordulatra asszociálnak mindebből.  


*


A Jobbik eddigi erősödéséből nem következik az, hogy annak szükségképpen folyatódnia kell. A fenti pontok szinte mindegyike ad alapot e folyamat megállítására azok számára, akik nem kívánják a Jobbik sikerét. A Jobbik nem támadhatatlan; egyes területeken szélsőséges nézetei, külpolitikája és a párton belüli ellentmondásai kikezdhetők, miközben saját versenyhátrányaik tudatos leküzdésére más pártok is kísérletet tehetnek. A Jobbik erősödése csak akkor folyatódik majd, ha politikai ellenfelei azt hagyják.

A bejegyzés trackback címe:

https://republikon.blog.hu/api/trackback/id/tr737171777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vaitouda 2015.02.13. 23:58:46

Akár lehetne a jobbik a váltópárt is, hiszen mi magyarok csak tanulatlan parasztok vagyunk. Beleértve a most érlelődő értelmiségünket is.
Mivel a jelenlegi "megmondó" értelmiségi rétegnek döntő szerepe van abban, hogy egy divatnáci párt megerősödhetett, így nincsenek nagy elvárásaim a most tanuló értelmiségiekkel szemben sem. Tudom a dolgom.

Darth_Vader 2015.02.14. 00:05:43

Inkább ők, mint a libsi-bolsik.

Egyallampolgar 2015.02.14. 00:19:47

A Jobbik erősödik mert ellenzéki párt. Ő a legszélsőbb jobb. Egészen addig tud konszolidált arcot mutatni amíg nem kell versenyeznie más párttal a neonáci söpredék kegyeiért. Hazánkban rengeteg antiszemita, rasszista, homofób barom van. A Fidesz lenyűgözően nyílt lopása miatt a barmok a Jobbik felé tartanak. Egyébként meg baloldali párt nem nagyon van. Liberális meg egyáltalán nincs. Tehát Orbán mélyrepüléséből csak a Jobbik tud nagyot szakítani.

lajafix1 2015.02.14. 01:09:49

@Egyallampolgar: magyarországon csak baloldali pártok vannak(beleértve, jobbik és fidesz). meg olyan bio barmok mint te.

2015.02.14. 01:18:05

@Darth_Vader: Hehe, amikor a fideszben bíztál, azt hitted, a szociknál nincs rosszabb. És most, hogy a fidesz megmutatta, hogy de van, te átnyergelsz a jobbikra, mert továbbra is ugyanaz a nóta a fejedben, csak más szöveggel. Nemdebár, Dark Vader? :-)

M_R 2015.02.14. 02:35:10

A fiatal (30 alatti) értelmiség elég jelentős része lelépett a "hanyatló nyugatra".

A maradékból meg ezt lehet kihozni...

Vincenzo6 2015.02.14. 03:38:00

@vaitouda: A jövő értelmisége miatt aggódsz, mikor a jelen értelmisége az, amely idáig vezette az országot? Pont az a baj a jelen "értelmiségével", hogy még mindig a szocialista elit utódaiból áll, akik ugyan képesek voltak megújulni, de korlátoltak maradtak, képtelenek felelősen gondolkodni, és nem értik a demokráciát.

Vincenzo6 2015.02.14. 03:39:22

@M_R: A 30 év alattiak többsége nem ment sehova. A "maradék" meg itthon is képes érvényesülni.

Vincenzo6 2015.02.14. 03:46:41

@trev: A Fidesz rosszabb volna, mint a szocik? Én a saját bőrömön ugyanazt érzem, amit 2006 óta folyamatosan. Se rosszabb, se jobb nem lett. Ugyanúgy pofátlanul lop az elit, ugyanúgy csóró mindenki. Ha nem a magam dolgát nézem, megítélésem szerint akkor sem igazán változtak a dolgok, viszonyítani kell, a helyünk a rendszerben pedig nem változott. Még mindig a román a csóró szomszéd és az osztrák a gazdag. A szakadék se erre, se arra nem szűkült, nem nőtt.

Én speciel nem bíztam a szocikban, se a Fideszben, se a Jobbikban. Szerintem maximum más-más csomagolás, más-más ideológia. Az átlag választó viszont felejt, ezt helyesen ismerted fel. Megszavazza újra a szocikat, újra a Fideszt, és ha a Jobbik hatalomra kerül és nagyon elszúrja is lehet megint esélyes 8 év múlva. Ilyen az, amikor fiatal a demokrácia és a választópolgárok többsége egy diktatúrában szocializálódott.

tujapecér 2015.02.14. 05:50:36

A jobbik a fidesz rohamcsapata.Honnan is jött Vona?
Kimondja amit a fidesz gyáván nem mer, csak hogy szalonképesebb legyen a "népnemzetikeresztény" polgárok elött.
De, ha hatalomról van szó, szemrebbenés nélkül mellé áll. egy nacionalista egy kriptonácival teljesen rendben ideológiailag.

Gour (törölt) 2015.02.14. 06:33:36

Amíg ebben az országban az egy emberre jutó hülyék száma kettő addig sikeres párt lesz a Jobbik.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2015.02.14. 06:46:38

@poszt: A 2. pont nem lett valami logikus. Azt állítod, hogy a baloldali pártok és média kezdeti bojkottja nem akadályozta a Jobbik előretörését, a bojkott feladása viszont segített a megerősödésükben. Ezzel azt mondod, hogy a Jobbikkal szembeni taktika irreleváns. Jó, de akkor miért szerepel a felsorolásban?

Rudi Kató 2015.02.14. 07:07:25

@Egyallampolgar:
Egy 19-es komisszár patkányhoz képest valóban szélsőséges a Jobbik!
Ez egyben azt is jelenti, hogy jó az irány csak erősízeni kellene, mert még mindig túlságosan liberális!

qtyasorsu 2015.02.14. 07:10:12

Nem rettegni kéne,hanem értelmes alternatívát felmutatni a választóknak.De jól láttuk mire volt képes a baloldal a választásokon. Ja,most meg csodálkoznak...Egyébként meg Ausztria is túlélte Haidert, mi is túl fogjuk Vonát.

lavór 2015.02.14. 07:32:22

Jobbik-Fidesz nagykoalícióra tessenek felkészülni.

r. ftőrm. kmb. h. 2015.02.14. 07:54:35

En egyet biztosan latok: a jobbik cimere alatt felbukkano figurak eppugy, mint a kornyezetemben felbukkano szimpatizansok ki-ve-tel nel-kul alacsony intellektusu gyengen- vagy kozepesen muvelt emberek. A jobbikot az ertelmiseg soha nem fogja belakni, egesz egyszeruen azert nem, mert a jobbik egy igazi proli-part. Aki azt mondja, hogy ezt nem latja, az vagy csak masoknak hazudik, vagy annyira buta barom, hogy sajat magaval erositi az altala cafolni akart tetelt.

En nem ideologiakrol beszelek, meg arrol, hogy kell-e a leszerepelt ertelmiseg vagy nem kell. En emberekrol es tenyekrol beszelek. Mert emberek es tenyek marpedig vannak.

gizmo26666 2015.02.14. 07:56:41

Ha hatalomra kerülünk, mi a Demokratikus Koalíció tagjai a Demokrácia védelmáében első intézkedésünkben betiltjuk a Jobbikot, mint idegengyűlölő, neonáci pártot

paráznabillegető 2015.02.14. 08:01:09

sok a blabla.
egyetlen egyszerű ok van:
POFÁTLANUL LOPNAK A GECIK!!!

gizmo26666 2015.02.14. 08:05:35

Ha hatalomra kerülnek, akkor lopni fognak, hisz ők is tiszta szívű hazafi magyarok, és a vér nem válik vízzé.

Ali Lali 2015.02.14. 08:09:49

Elsősorban a baloldali pártok, de a fidesz is, úgy viselkedik a jobbikkal, és az általa felvetett problémákkal szemben mint a kisgyerek amikor eltakarja a szemét és azt hiszi mivel ő nem lát senkit őt sem látják. Ezt a viselkedést nyilvánvalóan megboszúlják a választók, és csak akkor nem veszik észre az illetékesek, ha továbbra is gyermekként viselkednek, és annak nézik a választókat is.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2015.02.14. 08:15:34

Szerintem ezek közül egyik sem a legfontosabb ok.

A Jobbik második helyének a legfontosabb oka az, hogy a vörösök szétmentek sok pártba.

Az MSZP, DK, Együtt, LP, MOMA, SZDP, PM nyugodtan lehetnének egy pártban, s akkor több esélyük lenne. De így hogy magukat verték szét már a választók sem bíznak bennük. Aki le akarja váltani a Fideszt ő már nem tudja alternatívának látni a szétcincált maradék MSZP-t így a Jobbik lett az egyetlen komoly alternatíva.

Ennyi sok vörös pártnak nem jut tér a parlamentben szóval fogyatkozni fognak, de mivel nem bírják elviselni egymást egy pártban így nincsen esélyük visszatérni a hatalomba.

odamondó 2015.02.14. 08:31:52

4 év múlva a fidesz mafia gazdaságilag annyira erős lesz már, hogy totálisan tökmindegy lesz ki nyer mert ezek az emberek megkerülhetetlen gazdasági szereplők lesznek.

Bafana 2015.02.14. 08:39:09

Az elmúlt 25 év egyre több ember szemében azt bizonyítja, hogy a törésvonal nem ott van, ahol erőltetik a politikusok és a "hozzáértők". Két oldal létezik: Jobbik és rosszabbik. A két rosszabbiktól mit kaptunk? Az egyik Simon, a másik Veress. Az egyik Hadú Bét, a másik Közgép. Az egyiken Szanyibohóc, a másikon Dajcstomibohóc. Hát nem mindegy???? Az egyik 19, a másik 14,96+áfa.
Jobbik szimpatizánsként azt mondom, hogy bárcsak olyan országban élnénk, ahol ne lenne szükség a Jobbikra,.

Bafana 2015.02.14. 08:45:29

A poszt-tolónak üzenem: Kedves Tóth_Csaba! A Jobbikot akarod gyengíteni? Egy jótanács. AZ írásodat ne azzal a -már bocsánat érte - a bődületes hülyeséggel kezd, hogy: "ha például a gyermekszegénység elleni küzdelmet tekintjük akkor pedig a választók kétharmada MSZP-s", mert ezen még mindíg sírva röhögök. Mert ezzel lehet, hogy pár szavazót még hozol is a Jobbiknak. Köszi érte, de pont Te nem éred el vele a célodat.

♔bаtyu♔ 2015.02.14. 08:45:57

A Jobbik erősödésének oka, a Fidesz hibázásai.

A balliberális pártok szerintem itt nem játszanak, tehát a szavazónak váltópártként nem valamelyik balliberális párt jut az eszébe.

Azzal együtt azt mondom, amit az előttem szóló, az lenne a jó, ha Jobbikra nem lenne szükség.

Lajosforras 2015.02.14. 08:48:15

A baloldal szétesésével keletkezett egy komolyabb légüres tér. Főleg azért, mert az utánpótlásra az elmúlt cirka 15 évben magasról tojt a komplett vezetés, mindenki miniszterelnök akart lenni, mindenki hatalmat és pénzt akart, közben elfelejtették (illetve nem vették számításba), hogy ha dőlnek, kellene egy hiteles és főképp tapasztalt, jól képzett arc, aki azonnal átvehetné a baloldal vezetését, vagy legalább ki lehetne tenni a kirakatba. De annyira el voltak foglalva a pozícióik romjainak a foltozgatásával és egymás gyilkolásával, hogy ez elmaradt és mikor meg nagyon kellett volna valaki a lebőgött öreg arcok helyett, csak ilyen Mesterházy-féle félmegoldásokra futotta. Rájuk meg olyan nagyon senki nem volt kíváncsi már akkor sem. Mindenki látta a zavart, kapkodást, hogy bajban vannak és mégis, ahelyett, hogy összefognának, egymást gyilkolják. Ebből csak az jött le, hogy a baloldal ugyanoyan kompromisszumképtelen, ellenben hataloméhes, mint bármelyik másik és még össze se tudnak fogni, ha baj van. Aztán jött Vona az enyhébb vonallal és bár még mindig nagyon magas a bizonytalanok száma, a Jobbik a baloldali szavazók közül csábította el a szavazókat. Mert blődség lenne azt gondolni, hogy aki a baloldalra szavaz, ne lehetne pl. ugyanolyan cigánygyűlölő, mint bármelyik kopasz, kapucnis pulóveres. Főleg, ha a közvetlen környezetében problémát koz.

♔bаtyu♔ 2015.02.14. 08:48:51

@lavór: Ez szerintem nem lesz. Ha már, akkor inkább Fidesz-LMP koalició.

Bármire Megoldás 2015.02.14. 08:52:41

Drága sziveim! Mindegy, hogy ki van hatalmon jelenleg, a mozgástere egyenlő a nullával. Gyurcsányék benyaltak az eu-nak meg az imf-nek csontig, aztán mit kaptuk? Nagy semmit. Játszóterekkel meg térkövezéssel nem lehet gazdagodni. Orbán beszólogat, de úgy, mint az acsarkodó pincsikutya, közben folyamatosan hátrál. Végre kibekkeltük, hogy 7Mrd eurót költhetünk gazdaságélénkítésre, de eddigre a fidesz kisajátította a gazdagodást.
A Jobbik média-szélsőséges párt, az emberek véleményét pedig a média alakítja. Aki tisztában van egy kicsit is a programjukkal (és nem a Józsi azt mondta... féléveé) az nem hisz baromságokat író firkászoknak.
És igenis erősödni fog, mert az elhallgatás ellentételezésére rengeteg lakossági tájékoztatás van, nem "túrista módra".

♔bаtyu♔ 2015.02.14. 08:53:28

"(Más kérdés, hogy ha például a gyermekszegénység elleni küzdelmet tekintjük akkor pedig a választók kétharmada MSZP-s)"

Azért ilyen mondatok nem kellenének. Már csak azért sem, mert lehet, hogy az MSZP sokat tett a gyermekszegénység ellen, de ez akkor sincs a köztudatban. A gyermekszegénység elleni tettek nem baloldali privilégium.

Lajosforras 2015.02.14. 08:57:30

@♔bаtyu♔: A gyermekszegénység elleni tetteket túlnyomó részt a segílykével azononsítják a népek, az meg Magyarországon párt nem okos kampányfogás.

inebhedj - szerintem 2015.02.14. 08:58:34

@r. ftőrm. kmb. h.:

Hm...

1. Nemigen van értelmiségi úgy általában az országban.

2. A felmérések a Jobbik támogatóinak tanultságáról (és koráról) cáfolják a hipotézisedet.

3. A környezetemben konkrétan van 159-es IQ-val relatív Jobbik-szimpatizáns.

Így megy ez.

♔bаtyu♔ 2015.02.14. 08:58:45

@Bármire Megoldás: Ha Orbánék szép fokozatosan kiszedik a külföldiek kezéből a bankrendszert, energiaszolgáltatást, akkor értelemszerűen nő a mozgásterük.

Az emberek döntő többsége (szerintem) közvetítők által alakítja komolyabban véleményét. Azaz nem a TV-ben nézik meg a politikai műsorokat, vagy éppen az indexen olvassák el, hanem tapasztaltabbnak gondolt kollégájukkal magyaráztatják meg. Ebben a folyamatban óriási szerepe van az alternatív jobboldali médiának, pld. kuruc, hiszen gyökeresen más szempontúak pld. a hirek.

♔bаtyu♔ 2015.02.14. 09:03:04

@Lajosforras: Igen, ilyen vonatkozásban akár negatívum is lehet az adott pártra nézve.

Épp most néztem a HírTV-n Fodor interjúját a bevándorlásról. Fodor elmondta a liberálisok álláspontját, kb. 500 menekültért van a hiszti, Orbánék hangulatot keltenek, megoldásként pedig azt, hogy nem a németekkel, osztrákokkal, hanem az Európa unióval kell megoldásra törekedni. Közben a TV bevágta a kelebiai polgármestert, aki elmondta, hogy vagy 2 hónapja csak ott 250 menekült jön be.

Ezzel Fodor interjúját rendesen agyon is vágta.

♔bаtyu♔ 2015.02.14. 09:07:30

@inebhedj - szerintem: Érdemes összehasonlítani a TV-ben pld. Vollner és mondjuk Fodor mondanivalóját.

Most direkt olyan liberálist említettem, aki jól összefogottan képes elmondani a véleményét, mert sokan nem képesek erre.

Ha lehántjuk a kötelező kormányellenes köröket, az látszik, hogy Vollnernek vannak megoldásai.

bloglegelő 2015.02.14. 09:18:05

Bele se nézek az ilyen önelégült szófosásokba, messziről bűzlenek.

De a témáról talán tessék megkérdezni a

- a saját házukban átvágott torkú idősek gyászolóit
- azokat az öregeket, akiknek a torkát a közeljövőben fogják átvágni a saját házukban
- azokat a polgárokat (köztük cigányembereket), akiknek az életét pokollá teszik a cigányok

- valamint azokat a polgárokat, akiknek a rablógyilkosok hulláin lakmározó dögevők (= jogvédők) láttán némi kétségük támad a dolgok normalitását illetően

a jobbik a nácizmus arca, a lilaködös jogvédők meg a valaga, szóval egy test, egy lélek, szépen, harmonikusan erősödnek, fejlődnek is együtt

valamint a kurva kibaszott anyátokat

Baszkikám 2015.02.14. 09:24:06

NAGYON ROSSZUL LÁTJÁTOK A JOBBIKKAL KAPCSOLATOS PROBLÉMAKÖRT SAJNOS!!!

A jobbikkal nem a szélsőjobboldaliság, a cigányozás, a rasszizmus, a prolipártság, vagy akármi egyéb más a fő gond.

Hanem az, hogy EZ EGY OROSZ PÉNZBŐL HIZLALT FELFORGATÓ PÁRT, melynek a feladata, hogy a lehetőségekhez képest minél jobban destabilizáljon egy EU tag országot.
Ez a Kovács Béla ügy óta teljesen nyilvánvaló, csak sajnosezzel senki nem foglalkozik kellő súllyal.

Lehet, hogy nem úgy indult, biztos, hogy Vona sem így gondolta az elején, de a rengeteg pénzt, amit Kovács Bélán keresztül az orosz titkosszolgálattól kaptak, azt bizony meg kell majd hálálni, ha neadjisten hatalomra jutnak.

Valószínűleg az oroszok is csak annyit gondoltak bele ebbe az egészbe, hogy legyen egy általuk kézivezérelt párt egy EU tagországban, ami itt hangoskodik, szítja a feszültséget, de ha véletlen, az emberi hülyeség határtalansága folytán hatalomra kerül, az lesz ám nekik csak az igazán kánaán.
Akkor itt lesz egy kézivezérelt orosz szatellitállam.
Ami persze így is majdnem itt van I. piktor király szintén határtalan hülyesége miatt.

Valahogy ebben az országban csak az emberek határtalan hülyeségére lehet építeni, de arra sziklaszilárdan. :(

Szóval a fidesz meg a töketlenbaloldal bénasága mellett vastagon ott van az orosz pénz is a jobbik erősödése mögött.

♔bаtyu♔ 2015.02.14. 09:27:42

@Baszkikám: Nem hinném, hogy a Jobbik erősödésében lényeges lenne az orosz szál. Orbánék is oroszbarátok, Orbánék pedig gyengülnek ettől?

vakablak 2015.02.14. 09:33:43

Szikár és tárgyilagos elemzés minden ostoba szószaporítás nélkül — gratula. Vagy ezerszer többet ér, mint TGM minapi ömlengése ugyanebben a témában a HVG-ben.

bontottcsirke 2015.02.14. 09:33:51

@r. ftőrm. kmb. h.: Gondolom azért írsz nyelvtanilag helytelenül, ékezetek nélkül és igénytelenül, mert te értelmiségi vagy.

bontottcsirke 2015.02.14. 09:36:12

Lehet tolni azt a dumát, hogy a jobbik oroszbarát, mert gumicsont mindig kell. Az is éppen leszarható, hogy kitől van a pénz, ha abból nem sajátzsebtömés folyik.

Azt meg, hogy ki az értelmiségi, ne boncolgassuk, mert szomorú következtetés jönne le belőle.

♔bаtyu♔ 2015.02.14. 09:42:57

@bontottcsirke: "Azt meg, hogy ki az értelmiségi, ne boncolgassuk, mert szomorú következtetés jönne le belőle."

Sok balliberális hiedelem dől meg itt. Akiket én értelmiségnek tartok és semmiképp nem függ a léte balliberális párttól, csoportól, akár társadalmilag, akár anyagilag, az egy sem balliberális. Soha nem volt az.

Baszkikám 2015.02.14. 09:45:51

@♔bаtyu♔:
Más kérdés, hogy orosz barát, vagy közvetlenül pénzt, nem kevés pénzt, kapnak az oroszoktól.

A jobbik nem kürtöli világgá az oroszbarátságát hangosan, viszont kritikai hangokat sem lehet tőlük hallani a kormány oroszbarát politikájával szemben, pont azért, mert tudják, hogy ezzel maguk alatt vágnák a fát.

KissGecihuszár 2015.02.14. 09:47:46

@Egyallampolgar: Na, mivan te kis vérbeli balibsi zsidoid köcsög, tán csak nem félsz??? Ja, hogy van miért? Ja, hogy egy bödönnyi vaj van a redvás füleid mögött? Hát akkor csak FÉJJJÉL, kedves "barátom", mert mint azt tudni illik; a JOBBIK azért erősödik, mert a magatok fajta senkiházi nettó hazaáruló, népnyomorító gennyládák a '80-as évek végétől, '90-es évek elejétől kezdve közgáz tankönyvek Isten őrizz kezdetű horror storyaiba illő módon mutyizták, rabolták, majd döntötték romba a Hazájukat, s annak működését hívatott termelést! Úgyhogy, szerintem jobb, ha megbarátkoztok a JOBBIKKAL, mint realitással, vagy amennyiben van okotok remegni, akkor még most idejében elhúztok a büdös picsába innét! Tudod, ahogy fleto apátok mondotta volt: "tessék, el lehet menni innét!" Szerintem, ő is jobban teszi, ha mielőbb elhúz, mert a végén még ő is egy munkatáborban fogja megtanulni az ásó, talicska, kőfejtő csákány helyes használatát, melyek feltétlenül fontosak pl az autópálya építéseknél, ahol én az elmúlt 25 év politikusi "elitjét", vazallusaikat és természetesen családtagjaikat tudnám hasznosítani.

♔bаtyu♔ 2015.02.14. 09:49:13

@Baszkikám: A szavazók megosztottak ebben a kérdésben, a pártok pedig a szavazóikat szolgálják ki. Egyetértés talán abban van, hogy az oroszokkal is jóban kell lenni és az USA-val is.

A jobbikos törzsközönség alapvetően realista, de ha már, akkor inkább nyugatellenes mint keletellenes, merthogy a zsidó befolyás nyugatról jön. Ergo, a Jobbik nyilván nem lesz oroszellenes, hiszen elfordulnának szimpatizánsaik.

midnight coder 2015.02.14. 10:08:52

Annyiban vitatkoznék a cikk írójával, hogy a gyermekszegénység kezelésében sem szoci a 2/3-ad. Nagyon kevesen vannak azok, akik szerint a segílykéből élő 10 gyerekes család 11. gyerekét is az adófizetőknek kellene etetnie apuka és anyuka helyett.

bekerült 2015.02.14. 10:17:32

A korábbi FIDESZ szavazók alaposan átverve érzik magukat a FIDESZ politikája miatt !
Ráadásul nem szeretnék bevallani azt sem, hogy ennyire balekok voltak Orbánnal szemben.
Szép csendben morzsolódnak lefelé, de a korábbi FIDESZ melletti kiállásuk megakadályozza őket abban, hogy a baloldalhoz csatlakozzanak.
Túl távol állnak tőle a baloldali nézetek.
Így nem marad más, mint a JOBBIK, mert a jobboldalon nincs más számottevő erő !
Ráadásul nem is kell nekik meghasonulni, mert a JOBBIK politikája is az irányukba fordult.
Könnyű nekik a FIDESZBŐL a JOBBIKBA való átmenet és sokan inkább ezt választják !
Benne látják azt, hogy egy esetleges választási vereség esetén is a felszínen maradhatnak és védelmet találhatnak.

A JOBBIKHOZ csatlakozó FIDESZ tagok és szimpatizánsok nem találnak maguknak a jobboldalon demokratikus jobboldali alternatívát, amelyiket választhatnának.

A korábbi FIDESZ politika ugyanis megsemmisítette ezeket, az egy a zászló egy a tábor jelszavával.

A FIDESZ ámokfutása így, a jobboldalnak ártott a legtöbbet és az országnak.

Egy FIDESZ bukás esetén a jobboldal nehezen fogja magát összekaparni.
Ráadásul esélyt adnak a baloldalnak, hogy újra gondolják a baloldali alternatívákat, a lerombolt baloldali struktúrák helyett.

♔bаtyu♔ 2015.02.14. 10:19:13

@midnight coder: Ja, "imádják" a nézők a azt a szocit aki a TV-ben arról beszél, hogy a közmunka milyen megalázó, a segélyt kellene növelni.

Ráadásul van még pár hasonló dolog, amivel szerintem a balliberális nagyon is árt pártjainak.

Lajosforras 2015.02.14. 10:35:49

@♔bаtyu♔: Ebből nekem - a választópógárnak - az jön le, hogy hazudnak. Vagy az egyik, vagy a másik, vagy mind a kettő. Ezzel egyik sem kelt túl nagy szimpátiát és ezen csúszik el a magyar politika. Az örökös hazudozáson, meg az úgynevezett kormányzati (vagy párt)kommunikáción, ami semmi mást nem jelent, csak úgy megfogalmazni kijelentéseket, hogy az ellenkezőjét állítva-cselekedve is tökéletesen igaznak lehessen eladni később.

A bevándorlásról meg annyit: évtizedek óta megy ez, eddig nem fájt senkinek. Értelemszerűen vannak schengeni kötelezettségeink, de valószínűnek tartom, ez is inkább egy, a Charlie Hebdo után, külföldről érkezett seggberúgás miatt lehet. Nyilván megkérdezték a Nyugat-Európában menedékjogot kérőket, hol jutottak be az Unióba és ha sokan dobták be Magyarországot, ránkpirítottak, hogy végülis mi a bánatot csinál a határőrségünk...? Erre bekeményítettek, a műbalhé meg arra jó, hogy a pontagyú polgár rettegjen a koszovóiaktól és azonnal hívja a rendőrséget, ha meglát egyet. Negyedannyi erőfeszítésbe sem kerül összekapkodni őket, plusz egy letoszást átforgatnak felelős kormányzássá.

♔bаtyu♔ 2015.02.14. 10:46:04

@Lajosforras: Hazudni minden párt hazudik, erre eleve a választóik kényszerítik.

A bevándorlás azért nem fájt nekünk, mert viszonylag kevesen jöttek és azok is továbbmentek.

Most hogy, napi négyezren jönnek, már nyilván fáj, hiszen ez már nem csak a költségvetést érinti, de a lakosságra is kihat.

Ami a koszovóikat illeti, nem véletlenül rettegnek tőlük a németek, franciák, osztrákok. Ők az egyetlen csoport amelyeket általában szervezettem toloncolnak vissza. (A másik a románok).

Szerintem te is nagyon sürgősen telefonálnál amikor azt látod, hogy pár koszovói éppen töri fel a nyaralódat.

inebhedj - szerintem 2015.02.14. 10:50:38

@♔bаtyu♔:

Alapjában véve az értelmiségi mivolt nem világnézeti kérdés, noha ez az egyik tévhit.

A másik a felsőfokú végzettséggel (diploma) keveri, teljesen alaptalanul.

Az értelmiségi fogalmát inkább az általános műveltség, a kritikai gondolkodás, az emocionalitás, az intelligencia és az önkritika elegye környékén foghatnánk meg, mely esszenciához jó kommunikációs készség is szükségeltethet.

Ebből következően egy értelmiségi nem szívesen határozza meg magát pl liberálisként, mivel a szó gyakorlati jelentése a fentiekkel nehezen összeegyeztethető (a szabadság eszménye túlságosan relatív, az egyenlőségé laborfogalom), a bal- vagy jobboldaliság sem könnyen vállalható kompromisszum (korpa és disznók, lásd Charlie Hebdo) Az értelmiségi szinte soha nem ateista (de ha igen, az alatt sem a köznyelvi jelentés a minta), stb.

Ugyanakkor sok potenciális értelmiségi lehet, aki valamely okból, érdekből mégsem így viselkedik (max otthon).

A filozófiai, világnézeti, vallási irányzatokkal való viszony ugyanakkor mégis mutat némi összefüggést, tehát például egy Heller Ágnest, Semjén Zsoltot, Tölgyessy Pétert, stb. legfeljebb marxisták tekinthetnek értelmiséginek (de a marxisták sem azok).

♔bаtyu♔ 2015.02.14. 11:02:12

@inebhedj - szerintem: Teljesen egyetértek, hiszen az értelmiségi lét alapvetése. a gondolkodásban nem kötök kompromisszumokat és a szabad szólásszabadság elve.

Itthon szerintem nincs különösebb gond, mert 20 év alatt eljutottunk odáig, hogy a valódi értelmiségi a politika kiszolgálása nélkül is jól megél, így egyre eredményesebben ki tudja fejteni hatását a társadalomra.

Igen, ezeket a pártok által tartott dísz ideológusokat, megmondóembereket nem tekintjük értelmiségnek, ezért nincs ezeknek társadalomra gyakorolt hatásuk sem. Talán pár év volt a 90-es években, de nagyon hamar hitelüket vesztették.

bgp 2015.02.14. 11:05:28

@♔bаtyu♔: Orbánék leginkább a vastag korrupció miatt gyengülnek. Az, hogy "oroszbarát" a 10 - -10 skálán kb -1.

♔bаtyu♔ 2015.02.14. 11:15:17

@bgp: Pontosan így van. Na meg pár rendelkezésük miatt is.

Lajosforras 2015.02.14. 11:31:37

@♔bаtyu♔: A rosseb nem kényszeríti a pártokat a haudozásra. Annak az önfényezésen kívül semmi értelmes hozadéka nincs, már azon kívül, hogy be lehet ülni, vagy bent lehet maradni a parlamentben. Az csak azok számára üdvös, akinek elég, ha azt mondják, amit hallani akar.

Hogy rettegnek tőlük, az oké. Probléma, ez is igaz. De ez még mindig nem a emgfeleő magyarázat a magyar kormány úgynevezett kommunikációjára. Miért nem lehet azt mondani: srácok, lebasztak bennünket Merkelék, hogy likas a határ, őszintén szólva le is szartuk, mert úgyse ide indultak, de most az van, hogy össze kell kapkodni őket aztán hazahajtani, mert már annyian vannak, mint a dög és szétlopják-rabolják Hansékat, plusz rakásra szülik a gyereket, hogy nehogy haza kelljen menni, a nép meg derpeg, hogy németeket se nagyon akar eltartani, nemhogy koszos seggű albán cigányhordákat, akik nem ismerik ugyan az angol vécét, de azt fillérre pontosan tudják, hány purdé után mennyi segély jár ?

the.man · http://rivercottagenyomaban.blogspot.com/ 2015.02.14. 11:36:14

Meg mert moszkva szépen teletömi őket pénzel.

♔bаtyu♔ 2015.02.14. 11:46:28

@Lajosforras: Hogyne kényszerítené. Tegyük azt mondja neked Orbán. Nézd öreg, az előző kormány jelentős adósságot hagyott ránk, itt ez az IMF hitel is, CDS-ünk viszont rossz, lenne pár megszorítás, de te szavazz ránk.

Mondjuk Bajnai pedig hazudik és azt mondja, hogy frankón pályán állunk, nem kellenének már a megszorítások és jövőre megint lesz 13-ik nyugdíj.

Szerinted ki nyert volna?

Mert nem mondhatják. A jelenlegi megoldás ha mindenki betartaná eleve nem működne, hiszen az összes menekültet ide kellene vissza szállítani, mivel innen jöttek és nekünk kellene etetni itatni, egyebek, amíg le nem zajlik a több hónapos vizsgálati eljárás. Ráadásul ha visszatoloncolják, hétfőn, kedden újrakezdheti.

Az működött, hogy napi párszázan jöttek aztán szépen továbbmentek nyugatra. Azonban amikor napi párezren jöttek, akkor azt a németek már nem tolerálták.

Na most gondold el, hogy a németek egy hozzánk képest nagy és gazdag ország.

Nem gondolja itt senki, hogy az albánok társadalmi és gazdasági problémáit nekünk kellene megoldania, legfeljebb a liberálisok.

Lajosforras 2015.02.14. 12:04:12

@♔bаtyu♔: Mi lenne, ha mondjuk mind a ketten azt mondanák, hogy szarban a haza,de szerintem ez a megoldás, szerinte meg az? Akkor lehetne okolni a pógárt, hogy fasz vagy fiam, hogy őt választottad, de legalább együtt basztátok el.

Miért ne mondhatnák, ha egyszer ez az igazság? Én sem (sőt szerintem senki sem) gondolom, hogy albánia szarát velünk vagy az EU-val kellene megetetni (bár Albániában ugyanaz zajlik mint nálunk a kivándorlással, csak mivel tagok vagyunk, nekünk legális), de teljesen feleslegesen általánosan kriminalizálják őket. Ha meg ekkora a menekültáradat, akkor tessék ideiglenesen levezényelni a határra 500 raklap rendőrt-katonát egyebet, járőrözni, összekapkodni őket és azonnal visszatoloncolni a legközelebbi határátkelőhelyen őket a szerbeknek, legyen az ő nyűgük. 2 hónap alatt le lenne a gond erről is és legalább a hadseregnek is lenne értelmes elfoglaltsága a laktanyában való hentergés helyett, plusz nem kellene fenntartani annyi lágert az elhelyezésükre.

♔bаtyu♔ 2015.02.14. 12:27:51

@Lajosforras: Pontosan ugyanez a véleményem. Eleve nem kell beengedni őket. Adja be kívülről a kérelmet a megfelelő országba és az majd eldönti, hogy kell e neki vagy nem. Ha pedig itt tartózkodik, akkor turistaként lehet, azaz mindenért fizet.

Ezzel a kriminalizálással pedig az van, hogy sajnos az albán cigány ugyanaz a kategória mint a román. Kibaszottul primitív, kegyetlen és opportunista, ugyanakkor nagyon jól szerveződik.

Nem véletlenül félnek tőlük nagyon a németek és osztrákok.

csak egy néző 2015.02.14. 12:36:26

Szép jövő.

"A Jobbik elnöke, Vona Gábor bejelentette, hogy a parlamenti választásokra Mahmúd Ahmadinezsád iráni elnöktől kérnek megfigyelőket: „És nem az ÁVH fog grasszálni a választás napján, hanem az Iráni Forradalmi Gárda! És próbáljon valaki csak egyetlenegy jobbikos cédulát eltüntetni!”
A magyar HAMASZ (Hazafias Magyarok Szövetsége) megalakulását most sikerült überelni, de mi jöhet még? Valamelyik radikális csoport kezdeményezhetné a sarija bevezetését. Vagy lehetne majd új szlogennel kampányolni: „Se nem jobb, se nem bal, muzulmán és magyar.”

♔bаtyu♔ 2015.02.14. 12:40:38

@csak egy néző: Ez amúgy azt jelenti, hogy jön hat arab fazon jakóban, fegyver nélkül és körbejár pár választóhelyiséget.

csak egy néző 2015.02.14. 12:44:59

@♔bаtyu♔:
Igen, biztos így lesz.
Az asszonynak megvetted már a csadort, kiskancsó.

♔bаtyu♔ 2015.02.14. 12:49:13

@csak egy néző: És te a menórát faszfej?

Ennyire ostoba vagy b+, elvárod, hogy veled együtt lihegjek a félelemtől hat iráni megfigyelő miatt? Aztán ha nem, akkor kiskancsó. Elmész a picsába hülye vagy te b+. De gondolom, ha izraeliek jönnének te néznéd hülyének aki arról beszél, hogy izraeli csapatok grasszálnak bp. útjain.

Gondolkodjál már b+.

péklapát2 2015.02.14. 12:53:03

Ha már az MSZP meg a többi képtlen leváltani ezt a narancskomcsi bűnbandát, akkor akár jöhet a Jobbik is. Többet már azok se árthatnak az országnak mint ezek, ha pár politikust felhúznak a villanyoszlopra, az még külön öröm is.

csak egy néző 2015.02.14. 12:57:04

@♔bаtyu♔:
Baromarcú köcsög, nincs menorám és a családunkban sincs zsidó, de inkább az, mint egy ilyen hozzád hasonló barom.
Ki beszélt itt félelemről, lihegésről, köcsög. Én csak idéztem az idióta Vonód egy mondatát. Gondolom ettől meg egyenesen el is élvezel.

www.youtube.com/watch?v=HM8aAaPdU8Q

♔bаtyu♔ 2015.02.14. 13:12:35

@csak egy néző: Baromarcú köcsög, na az én családomba sincs arab b+.

Amúgy pedig tükörbe néztél, ha nem tetszik, talán ne sértegess másokat faszfej.

♔bаtyu♔ 2015.02.14. 13:34:20

@csak egy néző: te b+, ennyire nem érzed?
Valakit sértegetsz, az vissza fog sértegetni. Te így vitatkozol?

Nekem végül is 8.

Bafana 2015.02.14. 13:46:33

Önkéntes szociális munkába kezd a Jobbik országgyűlési frakciója - jelentette ki szombati sajtótájékoztatóján Dúró Dóra, a párt országgyűlési képviselője.
A politikus elmondta: a Jobbik országgyűlési képviselői minden hónapban legalább egy napot önkéntes munkával fognak tölteni 2015-ben. Mindezt azért teszik, hogy ne szakadjanak el az emberektől, ami az elmúlt 25 évben a többi pártra sajnos jellemző volt - mondta Dúró Dóra, majd hozzátette: a jobbikos képviselők empátiáját is növeli az, hogy egy-egy napra más emberek bőrébe bújnak, más munkákat próbálnak ki, így ezeknek az ágazatoknak a problémáit, nehézségeit a saját bőrükön tapasztalhatják meg. Az itt szerzett tapasztalatokat az Országgyűlésben is kamatoztatnák, beadványokkal, kezdeményezésekkel fognak élni a megszerzett információk alapján.

Dúró Dóra hangsúlyozta: nem arról van szó, hogy a haverok cégeihez mennének azok profitját növelni, hanem a rászorulókon fognak segíteni, és olyan emberekkel dolgoznak majd együtt, akik által betekintést nyerhetnek elsősorban a szociális terület intézményeibe.

Egy másik hasonló missziós tevékenység lesz, hogy a Jobbik országgyűlési képviselői fizetésük 10%-át minden hónapban jótékony célra ajánlják fel.

A párt szeretné, ha a kezdeményezéssel élen járna, és várják mindazon szervezetek és magánszemélyek csatlakozását, akik velük szeretnének tartani.

Dúró Dóra végezetül elmondta: a Jobbik mindig is hangoztatta, hogy több mint egy párt, a nevében is tükröződő mozgalmi jellegét most sem szeretné elveszíteni, mikor már Magyarország második legerősebb pártja, és csak 400 ezer szavazóra vannak a kétharmaddal kormányszó Fidesz táborától. Az emberekkel való közvetlen kapcsolattartást a jövőben is szeretnék megtartani.

Krisz11 2015.02.14. 14:47:03

"1. Mert a Jobbik azonosította legfontosabb versenyhátrányát és következetesen törekszik annak leküzdésére"

A ballib oldal versenyhátránya a magyarellenesség. Azt meg nehéz úgy lekűzdeni, hogy a főnökei ne kérjék rajta számon. Ennyi.

Meridian74 2015.02.14. 16:50:28

@vaitouda: "Mivel a jelenlegi "megmondó" értelmiségi rétegnek döntő szerepe van abban, hogy egy divatnáci párt megerősödhetett,"

Nem, és nem. A jelenlegi megmondó értelmiségnek abban volt/van nagy szerepe és felelőssége, hogy az elmúlt 25 évet ők csinálták. Ők okozták, ők a haszonélvezői. És még folytatni akarnák... na, ez az amiből már egy életre elég volt.

Meridian74 2015.02.14. 16:52:47

Ja és a Jobbikot nem "ők" hozták létre, nem "ők" erősítették meg, hanem a Jobbik A VÁLASZ az előbbiek mocskos tevékenységeikre.

Válasz, vagy más néven reakció. Amikro e test megbetegszik, az immunrendszer előbb vagy utóbb ellenanyagot termel. Különben meghal.

N. Barbie 2015.02.14. 17:34:49

Annyi elmondható a cikkről, hogy persze van benne pár ferdítés, de legalább nem a szokásos ballib Jobbik-ról szóló cikkek mintáját követi, ami kimerül az agyatlan nácizás, lesajnálás és hazudozás hármasban.
Az már szóra sem érdemes, hogy itt is megjelentek persze a bal/széllib megmondóemberek a hozzászólásokban, akik nem tanulnak, nyomatják az eddig is haszontalan sületlenségeket, elmondva mindennek a Jobbik szavazókat, mert persze szerintük mindenki hülye akik nem ők. Szánalom :)
A hármas pont azért nem teljesen igaz. Naponta jelennek meg szánalmas próbálkozások a Jobbik lejáratására, csak ez senkit nem érdekel, mivel kivétel nélkül semmiségekről és személyes dolgokról van szó.
Jókat röhögök, mikor napokig kint vannak index főhírek között Jobbikkal kapcsolatos semmiségek, reménykedve, hogy bárkit is meghat. Hát nem :)
Szintén jókat derülök, mikor véletlenül hírekre kapcsolok a TV-n (legyen az akár M1, tv2, rtl stb.), ha ellenzéki politikust kérdeznek az rendre PM, Együtt, DK, magyarul alig mérhető támogatottságú ballib csoportok, de (szinte) soha nem Jobbikos. Nagyon vicces, hogy ettől remélik egyes megélhetési rettegők a Jobbik szárnyalásának megállítását :DD

Egyallampolgar 2015.02.14. 18:21:14

@KissGecihuszár:
Én:
Köszönöm szépen hogy igazat adsz nekem:
" Hazánkban rengeteg antiszemita, rasszista, homofób barom van."

Te:
"Na, mivan te kis vérbeli balibsi zsidoid köcsög, tán csak nem félsz?"

Ne haragudj nem vagyok homoszexuális, ezért ha szerelmre vágysz akkor máshol kopogj (dörömbölj). Egyébként nekem nincs félni valóm. Versenyszférában dolgozom. Nincs hitelem. Tényleg el tudok menni ha itthon zselléré akar tenni a putyinista középkor.

Pop40 2015.02.14. 18:53:22

@KissGecihuszár: Csorog a nyálad, husi.
De legalább a neved találó.:-)

És mindenkit munkatáborba akarsz majd zárni, vagy csak azt, aki nem megy el időben?:-)
Te is az a pattanásos képű, bakancsban pácolt lábú, 60 kilós szobanáci vagy?

Pop40 2015.02.14. 18:56:24

@KissGecihuszár: Mellesleg igazán megtanulhatnál magyarul, egy hülye fotelnácinak se tilos.

Több a helyesírási hiba a kommentedben, mint a helyesen leírt szó.

Pop40 2015.02.14. 19:01:01

@♔bаtyu♔: "A jobbikos törzsközönség alapvetően realista, de ha már, akkor inkább nyugatellenes mint keletellenes, merthogy a zsidó befolyás nyugatról jön. "

Ejha, miket tud meg itt az ember.:-)
Akkor ezek szerint a szteppéken turult kergető kozákok mentesek a zsidó befolyástól?:-)

Még szerencse, hogy ezt ilyen szépen megmagyaráztad, különben még arra gondolna valaki, hogy a debil komcsik ma is azért bújnak a ruszkik valagába, amiért 60 éve.:-D

Pop40 2015.02.14. 19:12:54

@♔bаtyu♔: Igazad van, tényleg hülyeséget írt.
Jelenlegi helyzetben, mikor iszlámista arabok dzsihádoznak világszerte, nagyon jól teszi a Jobbik, ha ide is hív pár arabot.

Csak, hogy szokják az országot.

Pop40 2015.02.14. 19:19:50

@N. Barbie: "Naponta jelennek meg szánalmas próbálkozások a Jobbik lejáratására, csak ez senkit nem érdekel, mivel kivétel nélkül semmiségekről és személyes dolgokról van szó."

Így igaz. Kit érdekel pl, hogy egy ruszkik által pénzelt pártról van szó, amiben egy kémkedésért elkapott képviselő a főgóré?
Lényegtelen semmiség.

Az egyedüli, ami fontos, hogy Vona milyen cukin tud kiskutyát simogatni.:-)

N. Barbie 2015.02.14. 20:35:52

@Pop40: Az értelmi színvonalad világosan látszik a "ruszkik által pénzelt" szokásos ballib ostobaság mantrázásában. :)
Aki egy soha senki által nem bizonyított riogatós kacsának felül, sőt, nemhogy felül, de terjeszti is, az magáról állít ki (szellemi)szegénységi bizonyítványt.
Nagyon jókat röhögök mindig ezen az oroszok pénzelik ostobaságot terjesztő bohócokon :D
Talán pénteken volt az indexen (természetesen böhöm nagy betűkkel a főhírek között :D) egy cikk ami a címében sejtette, hogy, na kérem, bizonyítva van a Jobbik oroszok általi pénzügyi támogatása. Na, mondom ezt megnézem.
A kb. fél oldalas cikk lényege az volt, hogy mivel a fantasztikus, ha jól emlékszem, Economist annak alapján, hogy a Jobbik (és több más ország "szélsőjobb" pártja) nem áll be bégetni a többi PC párt mellé Putyint és az oroszokat szidni, ezzel bizonyítva is van kérem, hogy az oroszok pénzelik ezen pártokat.Na és mivel a nagy Economist erre a következtetésre jutott, az index firkászok, már mint bizonyított tényt közölték. Micsoda lehengerlő logika,megcáfolhatatlan bizonyítékok... szakadtam a röhögéstől :)

Pop40 2015.02.14. 21:55:47

@N. Barbie: Nos, hogy a te értelmi színvonalad miben látszik, azt inkább ne firtassuk;-)

Olvasgasd végig K. Béla tevékenységét, aztán majd beszélgetünk tovább. Ennek köze nincs sem az Economisthoz, sem ahhoz, hogy ti, ostoba nacionalista komcsik, genetikusan vonzódtok a ruszkik valagához.:-)
A Jobbik ennyiben okosabb, mint ti, mert őt legalább megfizetik ezért.

Nektek meg nyilván nem az Economist az autentikus hírforrás, hanem a Pravda.
:-DDDD

N. Barbie 2015.02.14. 23:05:03

@Pop40: Egy darab tényt nem írtál most sem, csak nyomod a következő ballib mantrát KBéla személyében. Én is elolvastam a nagy lelplezésnek szánt index cikket, nekem sikerült is felfognom, látom neked nem. A cikkben annyi volt, hogy a felesége talán kém, és talán már férjnél volt amikor KBélához hozzáment is. Hogy ez mennyiben igazolja, hogy KBéla maga kém lenne? Semmit. Az indexes zsenikék undorító módon megszellőztették, hogy egy orosz katona megerőszakolta az anyját, na meg, hogy ha jól emlékszem talán oroszországi iskolába is járt és innen egyenesen következik szerintük, hogy más nem is lehet csak kém. Széllib logika. Bizonyíték? Semmi.
A hozzád hasonló szellemi fegyverteleneknek ez biztos elég a köpködéshez, de bocs, én csak röhögtem egy jót az újabb szánalmas próbálkozáson :)
Szóval a helyedben mélyen hallgatnék, hogy ki is az ostoba, aki csont nélkül bevesz ilyen marhaságokat, vagy aki bizonyítékot vár a rágalmakra...

Pop40 2015.02.14. 23:47:48

@N. Barbie: Hogy te mit fogtál fel, azt inkább hagyjuk. Gyanítom, maximum az utcán az esővizet. Amit leírtak, azt biztos nem.
Itt a cikked:

index.hu/belfold/2014/09/23/a_nagy_oroszorszag_kovacsolta_frigy/

"De ha Szvetlana Isztosina el is titkolta előle ezeket az információkat, akkor Kovács Bélát miért nem érdekelte soha, hogy Szvetlana hogyan lett osztrák állampolgár? Miért mondta azt a beszélgetésünk alatt, hogy mielőtt 1986-ban összeházasodtak, feleségének már megvolt az osztrák állampolgársága, miközben a kémügy kirobbanása utáni interjújában azt mondta, hogy a nő 1988-ban lett osztrák állampolgár? Tényleg csak arról van szó, hogy ennyi év távlatából már nem emlékszik rá jól? De ha így is van, Kovács akkor is nemzetközi kapcsolatokat is tanult egy moszkvai elit egyetemen (IMO), világot járt, a politikai viszonyokat jól ismerő ember. Elhitte, hogy egy szovjet nő a nyolcvanas években „könnyített eljárással" osztrák állampolgársághoz juthat? Ha tényleg ennyire tombolt a szerelem köztük, akkor miért nem érdekelte, hogy a párja miért és milyen pénzből utazik ennyit a nagyvilágban? Puszta véletlen lenne, hogy Szvetlana másik, japán férje szintén orosz egyetemen végzett és fizikusként nukleáris témákkal foglalkozik?

Ha igaz, amit a magyar kémelhárítás állít, miszerint több nyugat-európai titkosszolgálattal együttműködve 2009 óta figyelte Kovács Bélát, és felvételekkel tudják bizonyítani, hogy a politikus olyan diplomatákkal találkozott konspiratív módon, akik valójában az orosz titkosszolgálat munkatársai, akkor ezekre a kérdésekre pofonegyszerű válaszolni.

És akkor az egyben azt is jelenti, hogy 2005-ben, két évvel azután, hogy Kovács Béla és felesége hazatért Oroszországból, a Jobbikba beépült az orosz titkosszolgálat. "

Ajánlom figyelmedbe a második idézett bekezdést, mert úgy látom, az a nagy
röhögésben elkerülte a figyelmed.:-)
Gondolom kgbéla szerinted azért találkozott felvételekkel bizonyítva az orosz titkosszolgálati emberekkel, hogy elcsevegjenek az időjárásról.:-)

A ruszkik seggében szöveget értelmezni láthatóan nem tanítanak meg, de sebaj. Segget nyalni tudsz, és nálatok ez a lényeg.:-D

KissGecihuszár 2015.02.15. 11:37:32

@Pop40: Úgy látom, kiborítottam a ballibsi hordát, akinek ha nincs más konkrétum, melybe beleköt, akkor legott rácuppan a helyírásomra, mert annyira tökkelütött idióta, hogy nem veszi észre az iróniát a 3 J-vel írt FÉJJJÉL-ben. Gratulálok öcsisajt, ott vagy a szeren, mint a többi hozzád hasonló, akiknek köszönheti ez a szerencsétlen ország a módszerváltás utáni, máig ható nyomorát, mert akkor a hozzád hasonló, zömében vízfejbeli cosmo-yuppie libsi kretenoid tett róla, hogy -főként a real vidéken- csak üszkös romok, por és hamu maradjon, ezzel megágyazva -többek közt- a Jobbiknak, illetve egyéb olyan szekértáboroknak, melyeket -szó kimondásuk, mellébeszélés mentes nyilatkozataik miatt- a te fajtád permanensen nácinak, fasisztának, xenofóbnak, idegengyűlölőnek, cigányellenesnek tart, ahelyett, hogy esetleg megpróbálna elgondolkodni azokon a kőkemény TÉNYEKEN, melyek minden nap pofán verik a vidéki embereket, pl. amikor a "szerencsétlen 3H-s" cigányaitok ámokfutnak egy jóízűt a faluban, netán a szomszéd településen, városban, vagy épp kétszer -azaz észre és el- veszik azt, ami a tiétek és az enyém, azaz a társadalmi tulajdont képező berendezéseket, (terep)tárgyakat, mint pl árvízvédelmi zsilip záró fedele, szivattyú működtető vill berendezés, netán lerángatják a trafót a 20/0.4kV-os trafó oszlopairól, stb. Kapizsgálod már, hogy miről is beszélek, vagy még mindig rajtad van a szemellenző, mint egy versenylovon??? Okostojás...
Ami pedig az állítólagos Orosz titkosszolgálati szálakat illeti; nos, azért van a hazai Nemzetvédelem, Titkosszolgálat, média, miegymás, hogy ezeket derítse fel, buktassa le azokat, akik nyakig szarosak lettek és akár hosszú időre vonja ki őket a forgalomból, mint ahogy ezt tőlünk Nyugatra is időről időre megtették, megteszik azokkal, akik úgymond „megtévedtek”…

csak egy néző 2015.02.15. 11:54:54

@KissGecihuszár:
Gecihuszár, írd már le légyszives, hogy a jobbik, hogy oldaná meg a cigány kérdést?

N. Barbie 2015.02.15. 12:29:03

@csak egy néző: jobbik.hu/programunk
Biztos túl bonyolult lehet bepötyögni gugliba...

N. Barbie 2015.02.15. 12:41:17

@Pop40: Ajánlom figyelmedbe a bekezdésed elolvasását újra meg újra, amíg az ostoba libsi agyaddal meg nem érted.
Így kezded "Ha igaz, amit a magyar kémelhárítás állít".
Na erről van szó okoska, SENKI SEMMIFÉLE bizonyítékkal eddig nem tudott szolgálni a rágalmak hitelességét bozonyítandó. Jöttek itt sorra a terelések, hogy titkosak a bizonyítékok, az ÁVH nem adhatja ki őket stb. stb. Aztán annyira titkosak, hogy semmit nem tudtak bemutatni a nemzetbiztonsági bizottság zárt ülésén.
De látom az ártatlanság vélelme libsiéknél csak a tetten ért cigánybűnözőknek jár, a csúnya náciknak ti ezek szerint libsi firkászok lázálma alapján született cikkek alapján kéne osztogatni az életfogytot.
Komolyan nem értem ennyi ésszel hogy élhet valaki.
És slussz poénként még te seggnyalózol, aki annyira fogyatékos, hogy gondolkodás nélkül mantrázza az átévé szintű ostobaságokat, mint egy papagáj. :DD

csak egy néző 2015.02.15. 12:41:59

@N. Barbie:
Húúú vazze, ebbe a lózungokkal teli programba tuti besegített Szaniszló elvtárs is.

N. Barbie 2015.02.15. 12:59:42

Micsoda lehengerlő érvek a programpontok cáfolására...ja, nem csak semmitmondó ócsárlás :) Mindig túl sokat várok egy libsitől...:D

csak egy néző 2015.02.15. 13:20:30

@N. Barbie:
Figyelj, ilyen hangzatos, semmitmondó programja eddig mindegyik pártnak volt.
Emlékszel "Két hét alatt rendet teszünk"
"Kapnak két pofont, és elszaladnak haza..."

csak egy néző 2015.02.15. 13:25:05

@N. Barbie:
Javaslom neked is olvasgatni e lózung gyűjteményt.

program2010.fidesz.hu/

Pop40 2015.02.15. 13:33:54

@KissGecihuszár: Nem, a helyesírásodban a legkisebb gond a féjjjél volt...
Csak a teljesség igénye nélkül:

"mivan" 2 szó
"storyaiba" storyjaiba
"hívatott" hivatott (hívatott is van, de az mást jelent, pl "hívatott, uram?" Te meg "rendeltetett" értelemben akarnád használni.

Stb stb stb, mindet nem szedegetem ki, van még pár.
Az ilyeneket nem is tenném szóvá alapból, csak ha már egy ilyen baszott nagy turbómagyar, mint te, leoktat mást magyarságból, akkor legalább előtte tanulja már meg a magyar nyelvet legalább alapfokon.

A kirohanásod egyes elemeivel még egyet is értek, ha elsőre ezt a kommentet írod, nem is kötök bele. A vidéket valóban magára hagyták, (kormánytól függetlenül) és a nyakló nélküli segélyezést én sem támogatom, a vidéki idősek terrorizálását pláne nem.
És a baloldal erre valóban semmi megoldást nem adott eddig, az más kérdés, hogy a Jobbik sem, csak felvetette a problémát.

De nekem nem ez a gondom velük, hanem az, hogy egy orosz titkosszolgálat által pénzelt párt (lásd fent a belinkelt cikket), a gazdasági "programjuk" meg nem áll másból, mint mocskosmultizásból, meg mocskosEUzásból, amivel tökéletesen hazavágnák az egyetlen dolgot az országban, ami működik.
Túl ezen, idiótáktól, ex-szkinhedektől, meg zagyvagyörgyöktől hemzseg a párt, és mindezek tetejébe még az arabokkal akarna haverkodni, lásd fent az idézet, amit valaki berakott az idehívott iráni megfigyelőkről.

Kb ennyi a gond velük, így első nekifutásra.

Pop40 2015.02.15. 13:49:42

@N. Barbie: A magyar, + x külföldi szolgálat, mellesleg annyira kamu a dolog, hogy már az ep akarja megvonni Kovács mentelmi jogát.:-D
Mellesleg gondoltad, ha egy nemzetbiztonsági zárt ülésen elhangzik valami, azt az első dolguk lesz a te orrodra kötni?:-DD

És azt akkor már meg sem kérdem, hogy a cikkből fent beidézett kérdéseket hogyan válaszolnád meg, a logikus következtetését mivel cáfolnád?
Mert eddig a cáfolatod addig jutott, hogy a Jobbikban hiába vannak mindenféle ruszkihaver emberkék, kgb-s feleséggel és átírt iratokkal rendelkező, orosz "diplomatákkal" dumálgató fejesek, ezzel semmi gond, hisz NEKED nem mutattak be bizonyítékot, ami úgy mellesleg alapvető állambiztonsági forrásokra támaszkodik, és ilyen ügyeket érint.:-)

A többi hülyeségedet nem tudom értelmezni, bár nem is akarom.
Nem vagyok libsi, atv-t gyakorlatilag nem nézek, és felőlem az összes cigánybűnözőt fára húzhatják. (Persze csak ha valóban az, mert önmagában az, hogy a magadfajta ostobák zsidóznak meg cigányoznak úton-útfélen, pont semmit nem jelent.)

Pop40 2015.02.15. 13:53:49

@csak egy néző: Ezen mondjuk ne csodálkozz, választást nyerni itthon ezzel lehet, nem szakpolitikával.

A jónép nem érti meg a 3 szónál bonyolultabb programot.:-)

N. Barbie 2015.02.15. 14:53:25

@Pop40: Erőlködsz öreg, de ez még mindig szánalmas.
Nem kéne fordítva ülni a lovon, nem az én feladatom válaszolni a cikk kérdéseire, hanem a nemzetbiztonságiaké.Nem is nekem kell mutogatni a bizonyítékokat. KB elvan, ahogy eddig, szóval ezt tekintem a válaszuknak.
Bármennyire fáj is ez libsiéknek, még mindig nem indexes zugfirkászok cikke alapján ítélnek el embereket.
Az az apróság meg ne is zavarjon, hogy mennyire nem életszerű az egész.
(Teljesen véletlenül választások előtt) megszellőzteti az egyik széllib lap a storyt és azóta semmi. Letartóztatás, házkutatás, kihallgatás? Semmi. Ha olyan nagy bizonyítékaik vannak, miért van hónapok óta szabadlábon, hogy eltüntesse az esetleges terhelő dolgokat?
Másrészt nem vagyok egy nagy hírszerzési szakértő, de szerintem ha fognak egy kémet, arról max. az újságokban olvasol, MIUTÁN elítélték, vagy legalább őrizetben van de semmiképpen sem egy indexes cikkel indul egy ilyen dolog, aztán meg amint vége a választásoknak, már nem is olyan érdekes a "lebukott kém". Azóta is szabadon járhat itthon is, meg az EP-ben is. A nagy bizonyítékok ellenére. Na persze, teljesen hihető...libsi agyhalottaknak.

Zsidókról egy szót sem írtam, de már megszoktam, hogy amikor a libsiknek nincs érve (magyarul mindig), akkor jön a nácizás, cigányozás, zsidózás emlegetése.
Tényleg, amúgy ez a két utóbbi libsi műszó mit jelent pontosan? Hogy a cigányokat és zsidókat nem veheti senki a szájára, vagy mi? Csak azért kérdezem, mert rendre olvasom, hallom ezt a két ostobaságot széllib/ballib megmondóemberkéktől, ha bárki szájára meri venni ezt a két érinthetetlen csoportot, de hogy miért is ne lehetne róluk beszélni, azt soha nem tudjuk meg.
Esetleg csak jót vagy semmit lehetne? Nem értem, sajnos még szándékosan se tudom annyira leépíteni a gondolkodásom, hogy megértsem a libsi logikát :D

N. Barbie 2015.02.15. 15:05:07

@csak egy néző: Látom az az apró részlet nem zavar, hogy pl. a fidesznek már többször volt alkalma bizonyítani, a Jobbiknak meg még nem. Magyarul a fidesz lózungjai valóban azok, volt alkalmuk véghezvinni őket, nem tették. A Jobbikéit nem tudjuk még, de a Jobbik-fóbiások jellemzően jövőbe-látó boszorkányok és rendre nyomatják az ilyen badarságokat :)

csak egy néző 2015.02.15. 15:18:39

@N. Barbie:
Barbika, miért is kellene jobban hinni, bízni a jobbikban, az ilyen Emődke, Zagyva, féléknek?

www.youtube.com/watch?v=HM8aAaPdU8Q

N. Barbie 2015.02.15. 16:17:25

@csak egy néző: Ez komoly? :DDD
Környezetükből kiragadott félmondatok, ez a legjobb amit tudtok? :DD Nem is baj, nem azért mondom, amíg csak ennyire futja, addig szépen tovább gyarapodik a Jobbik szavazóinak száma, a Jobbik-fóbiás megélhetési rettegők meg remélem agyvérzést kapnak mérgükben :D

csak egy néző 2015.02.15. 17:17:02

@N. Barbie:
Barbika, lássuk be ez gyenge volt.
De a búbánatos f@szomat sem érdekel, hogy ezekre a köcsög Emődkére és a Kúró Dórikára szavazol. Szarok rá.

a.disquscdn.com/get?url=http%3A%2F%2Fnemkutya.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F12%2F460-98451-legalabb-tanulnal-meg-hazudni.jpg&key=DrxqfHgcoYw6kHR6e-zX3w&w=600&h=332

KissGecihuszár 2015.02.15. 17:30:28

@N. Barbie: Yesss, ott a 10 pont!! Ez ám a fantasztikus ebben az országban, hogy egyesek, s különösképpen a ballibsikre vonatkozik mindez, nos ők arra kibaszott prűdek, amire nagygyon nem kéne, viszont amire meg kéne, mint pl az elmúlt 25 év (még kimondani is borzalmas, hogy ennyi időt engedtünk --én is hibásnak érzem magam, hiszen 43 vagyok, tehát 18 voltam a módszerváltáskor, s mint azt tudni illik; a világon mindig a fiatalság robbantotta ki a balhékat, forradalmakat, amit mi sajnos nem tetszettünk csinálni-- ennek a sok geciládának) mindenkori politikusi "elitjének" nettó BTK-s kisdedjátékaira rohadtul nem voltunk azok! tudod, kedves @csak egy néző, illetve @Egyallampolgar; ezekkel a dolgokkal van a magam, a magunkfajta, általatok permanensen lenézett "plebsnek" --akik javarésze több szakmával, nyelvtudással, nota bene: felsőfokú végzettséggel is rendelkezik, ergo nem egy tökkelütött idióta nyeretlen 2 éves!-- gondja, mert hogyan nézünk mi majd a gyerekeink, s későbbiekben az unokáink szemébe, amikor majd megkérdezik, hogy de nagyapó, hogy a picsába sikeredett egy ekkora nihilt összehoznotok itt Európa kellős közepén, egy ilyen adottságú, ilyen minőségi termőfölddel, természeti környezettel, ilyen domborzattal, éghajlattal rendelkező országban, ahol pl. nem kell ahhoz hegyeket elhordani, alagutakat robbantani, hogy építs egy autópályát, vasút vonalat, bár fleto "pajtásnak" (már akié az a dettó kényszermunkatábor töltelék) és bűnbandájának sikerült vagy 8db-al telerakatni az M6-ost, úgy hogy az alagút felett van vagy 10 méternyi "hegy"! Én nem gondolom, hogy a Jobbik az egyedüli üdvözítő megoldás jelenkori súlyos problémáinkra, de hogy sokkal jobb, mint a ballibsi alakulat bármely tagja, nos abban is biztos vagyok!

csak egy néző 2015.02.15. 17:37:27

@KissGecihuszár:
Te kis túlművelt geci, valahogy az autópályák kapcsán kihagytad a vőlgyhidat, amit ez a most regnáló idióta banda fogadott, szavaztatott meg.
Egyébként hova jársz reggelente borotválkozni, ahol akkor atükör van, hogy belefér az a nagy arcod?
Ha van időd, egy kis olvasni való.

www.unitef.hu/index.php?lang=HU&cid=450

csak egy néző 2015.02.15. 17:44:20

Hoppácska, hogy is van ez, nem csak azok a mocskok (kényszermunkatábor töltelék) ballibbsik voltak a legdrágábbak?

"Új autópálya-építési csúcs: 3,8 milliárd forint egyetlen kilométerért"
"Nálunk épül Európa egyik legdrágább vasútvonala
25,4 milliárd forintba kerül a felújítás alatt álló Budapest-Esztergom vasútvonal még átadásra váró szakasza, ráadásul az építkezés több mint egy év késésben van."

N. Barbie 2015.02.16. 00:24:04

@csak egy néző: Nem vagyunk haverok, ne Barbikázz. De értékelem, hogy legalább magad is bevallod, hogy ez gyenge próbálkozás volt :D
Mint mondtam, nem is vártam többet tőled sem, akinek a Jobbikosok neveinek cikizésében kimerülnek a szellemi képességei :D

N. Barbie 2015.02.16. 00:34:59

@csak egy néző: Ja, a linkelt képed meg picit mellément, indokokról szó sem volt.
Indokokat tőled vártam,mikor beböfögted, hogy a Jobbik programja csak lőzung, de ahhoz ész is kéne, nem csodálom, hogy hiába várok :DD
Tudom, tudom, akartál valami frappánsat, semmi gond, nem jött össze, csak jól beégtél :DD
Amúgy látom felszakadt a libsi kultúra a huszárnak írt válaszaidban :D

csak egy néző 2015.02.16. 07:48:43

@N. Barbie:
Te kis baromarcú buzi vagy lotyói, ki tudja ilyen névvel ki a fasz lehetsz, (ha már anélkül, hogy megszólítottalk volna beleugatsz a geci haveroddal folytatott diskurzusba) még azt sem értetted meg, hogy mire írtam neked, hogy ez gyenge válasz volt a részedről, amikor azt kérdeztem, hogy vajon miért is kellene hinni a programotokban leírt semmitmondó baromságoknak?

Pop40 2015.02.16. 08:19:05

@N. Barbie:

"Nem kéne fordítva ülni a lovon, nem az én feladatom válaszolni a cikk kérdéseire, hanem a nemzetbiztonságiaké."

Ugyan, ne röhögtesd már ki magad.
Vajon kgbéla miért nem válaszolt ezekre? Tán ő is a nemzetbiztonságot várja, hogy kiálljon a sajtó elé, és elrendezze a dolgokat? :-DDD
Mert ha engem kémkedéssel gyanúsítanának, én ezt tenném, nem lapítanék, mint szar a fűben.
Mondjuk ahhoz is kell egy IQ-szint, hogy valaki ezt a lapítást az ártatlanság jelének fogja fel :-DDD

"(Teljesen véletlenül választások előtt) megszellőzteti az egyik széllib lap a storyt és azóta semmi."

Momentán úgy rémlik, a Magyar Nemzet robbantott.
Az, hogy miért választások előtt, az egyértelmű.
Mellesleg itt bukik meg az a hülyeséged, hogy az embereket nem érdekli a kgbéla-ügy: a Jobbik nem azért erősödik, mert nem érdekli őket az ügy, hanem azért, mert jelenleg senki nem támadja.
Mikor elkezdte őket ütni a fidesz az ep-választás előtt, rögtön esett is a támogatottságuk.

"Másrészt nem vagyok egy nagy hírszerzési szakértő, de szerintem ha fognak egy kémet, arról max. az újságokban olvasol, MIUTÁN elítélték, vagy legalább őrizetben van"

Ezt kérd számon a fideszen, miért szellőztette meg az ep-választás előtt a sztorit.
De attól maga a sztori még valós.

A cikkben felsorolt dolgok tények, kgbéla lapítása tény, és tény az is, hogy a Jobbiknak soha, egyetlen rossz szava nem volt a ruszki kenyéradó gazdáira - ami nyilván természetes egy állítólag antikommunista párttól.
:-DDDDDDD

Tudod, ha valami úgy néz ki, mint egy kacsa, úgy hápog, mint egy kacsa, úgy totyog, és olyan színe van, mint egy kacsának, akkor az kacsa.
Akkor is, ha itt vagy te, és ezerrel győzködsz, hogy zsiráf. :-D

"Zsidókról egy szót sem írtam, de már megszoktam, hogy amikor a libsiknek nincs érve (magyarul mindig), akkor jön a nácizás, cigányozás, zsidózás emlegetése."

Jaj, de édes. Adjak zsepit?
Ez talán még rémlik? (Nem is tudom, ki cigányozott először:
"De látom az ártatlanság vélelme libsiéknél csak a tetten ért cigánybűnözőknek jár, a csúnya náciknak ti ezek szerint libsi firkászok lázálma alapján született cikkek alapján kéne osztogatni az életfogytot."

Hogy milyen megmondóemberektől mit olvasol, az a te dolgod, engem nem különösebben érdekel. A véleményem a témában leírtam, (pl 13:33:54, tegnap)
ezen túl a frusztrációid már nem tartoznak rám.
Szar lehet nektek, 23-szoros DNS-spirálos fajmagyaroknak. Mindenki titeket baszogat, cigók, zsidók, multik, ufók, gyíkemberek, mindenki. Pedig ha ez nem lenne, már meghódítottátok volna a Földet. :-D

KissGecihuszár 2015.02.16. 10:01:17

@csak egy néző: Na, mi van, te kis kretén; úgy látszik, annyira rám izgultál, hogy azt figyeled, mikor küldöm el a kommentem és máris vérbeforgó szemekkel írsz vmi agyament baromságot, s az egészet megkoronázod egy olyan linkkel, mely 404-es Error kóddal jelenik meg! Gratula, hozod a tőletek régóta megszokott EQ szintet... Ja,azt honnét silabizáltad ki, hogy én dicsőítettem volna a fidesz kormány autópálya építéseit? Lécci, keresd má ki és amennyiben találsz ilyen mondatot az eddigi kommentjeimben, akkor biggyeszd már be. Kösszzcsi...

csak egy néző 2015.02.16. 11:19:19

@KissGecihuszár:
Figyelj csak te baromarcú geci. Max anyád izgulhatott rád.
Én pusztán erre a faszságodra reagáltam:
"nem kell ahhoz hegyeket elhordani, alagutakat robbantani, hogy építs egy autópályát, vasút vonalat, bár fleto "pajtásnak" (már akié az a dettó kényszermunkatábor töltelék) és bűnbandájának sikerült vagy 8db-al telerakatni az M6-ost, úgy hogy az alagút felett van vagy 10 méternyi "hegy"!"
Nyilván te egy útépítő mérnök vagy, hogy ennyire értesz hozzá.
Ami linket pedig csatoltam, abban egy igazi útépítő mérnök vezette le, hogy miért is lett olcsóbb az alagút, mintha bevágásokban vitték volna az utat.
Az pedig, hogy már nem található meg ez a tanulmány az nem az én hibám, nem tudom, hogy kinek az érdeke volt eltüntetni, de furcsa módon az új vezérigazgató kinevezése után törölték a tanulmányt.
Ma már csak ebben a cikkben találni utalást a tanulmányra.
nol.hu/gazdasag/20090801-alaguttal_vagy_anelkul__merlegen_az_m6-os-343593
( A napszemcsid ne felcsizd el felvenni ebben a szép napcsis időben. Szivcsi)

N. Barbie 2015.02.16. 12:55:18

@csak egy néző: Jajjajaj, latom elgurult a gyogyszered libsi bohockam :D
Nem erzem feladatomnak, hogy libsi ertelmi fogyatekosokat gyozkodjek a Jobbik programjarol. Ha tetszik, rajuk szavazol, ha nem nem, abszolut nem erdekel :)
Ellenben te melyen kussolsz rola, hogy mik is a lozungok a programban, konkret tenyekkel, adatokkal alatamasztva. Sokadszor irom, hogy nem csodalom, ilyenekhez kis esz is kene, a libsi vitakultura meg kimerul a nacizasban meg a fel oldal szitkozodasban :)

csak egy néző 2015.02.16. 13:06:15

@N. Barbie:
Ugye nem gondolod kis hermafrodita köcsög, hogy majd mondatonként értelmezem neked mondjuk a "Hét vezér terv" nevű faszságotokat? Röhögés nélkül nem is lehet végigolvasni, nem is beszélve a többi "programotokról"
A továbbiakban pedig szopogassátok egymás f@szát a gecihuszár nevű haveroddal.
Na csá.

N. Barbie 2015.02.16. 13:18:11

@Pop40: Na, irtal megint egy fel oldalt KB-rol, amiben most sincs semmi konkretum,csak a szokasos semmitmondo okoskodas es csodalkozol, ha a masik kirohog? Mint mar emlitettem, ballib talalgatasok, kovetkeztetesek alapjan szerencsere meg nem itelnek el senkit. K.B. elvan ahogy eddig, magyarul a hatosagoknak sincs semmilyen bizonyiteka, kulonben mar reg bortonben vagy elozetesben lenne. Ennyi, liheghetsz rajta amennyit akarsz, attol meg ez a teny, neked meg marad a talalgatas.
Masreszt ugyan azt mondhatom, mint amit te nekem: K.B. NEKED nem valaszolt, tehat bunos? :DD Nagyon jo :D Tudomasom szerint behivtak a nemzetbiztonsagi bizottsag ulesere, ott gondolom valaszolt. De meg ha lapit is akkor mi van? Attol mar tuti bunos? Na ne nevettesd ki magad, jol neznenk ki ha minden ballib ragalomra az erintettnek azonnal ugrania kene es magyarazkodni, akkor masbol se allna a napjuk.

Mas: szorol szora bemasoltad amit irtam, de felfogni latom nem sikerult :D
"Zsidokrol egy szot sem irtam..."
Erre bemasolsz egy valaszom, amiben tenyleg nem irtam roluk :DD Sikitva rohogok mennyire ostoba vagy :D
De persze, amit kerdeztem, arra nem valaszolsz, hogy miert ne vehetne az ember a szajara a zsidokat vagy a ciganyokat? Miota utkozik ez torvenybe?
Hogy szellibeknek ez nem tetszik, a kutyat nem erdekli, csak ne adjak mar el ugy ezt, mintha valami egbekialto bun lenne.
Majd ha a magyarozasra is felbognek, akkor talan erdekelni fog az alszent hulyeseguk, de arra varhatok.
Az utolso mondatod szokasos libsi, altalanosito (mert nektek azt is szabad) de legfokepp irrelevans ostobasagai meg teged minositenek :)
Egy ujabb pelda a libsi vitakulturara :DD

N. Barbie 2015.02.16. 13:23:52

@csak egy néző: Na de kerlek, kocsogozik egy libsi szellemi fogyatekos? :D Ezert nem fognak megdicserni a nagyon tolerans haverjaid :DD
A szanalmas magyarazkodasod nem lepett meg, agy nelkul nehez lenne ervekkel alatamasztani nem mind, csak legalabb 1-2 programpont kivitelezhetetlenseget.
Na ennyit rolad, egy atlag 5 eves jobban megizzasztana, neked meg marad a tragarkodas meg a magyarazat nelkuli vadaskodas. Ehhez ert csak a libsi sopredek :)

N. Barbie 2015.02.16. 14:55:15

@csak egy néző: Koszi, hogy minden valaszoddal igazolod, hogy mennyire ostoba vagy egy ertelmes, tenyszeru megnyilvanulashoz :DD

csak egy néző 2015.02.16. 15:19:40

@N. Barbie:
Nem veszed észre, hogy nagyon unalmas vagy köcsög?

N. Barbie 2015.02.16. 15:31:01

@csak egy néző: kocsog max. valamelyik molesztalo nagybacsid :) En nem unalmasnak neveznem, csak tipikusnak.
Szokas szerint megjelenik az ostoba szellib minden Jobbikos cikknel, bebofogi az epp aktualis libsi mantrat, azt` mikor rakerdeznek, hogy akkor fejtse mar ki, igazolja valamivel a ragalmait akkor jonnek a fel oldal anyazasok :)
Ennyit tud a fajtad :) Te, mivel menekulnel es nincs eleg eszed ervekhez, unalmasozol, en meg tanulsagosnak neveznem az olvasok szamara, "Ilyen a libsi vitakeszseg" cimmel :DD

csak egy néző 2015.02.16. 17:47:40

"56-ot ellenforradalomnak nevező, frissen felújított emlékhelyet koszorúz meg Putyin Budapesten"
“Örök hála és dicsőség a szovjet hősöknek, akik az 1956 októberi ellenforradalomban életüket áldozták a magyar nép szabadságáért”

Pop40 2015.02.17. 08:06:53

@gurmaizitaegybüdöskurva:

"Az meg hogy zolika a pedofil aki a kislányokat taperolja libertariánus be lett bizonyítva"

Linkeld a bizonyítékot.
Én még az állítást se találtam, max pár idióta jobber-komcsi hülye lázálmaiban. :-)

Pop40 2015.02.17. 08:27:23

@N. Barbie: Nehéz felfogású vagy elvtársnő, de elismerem, hatásos módszer, ha valakinek nincsenek érvei.
:-D

"K.B. elvan ahogy eddig, magyarul a hatosagoknak sincs semmilyen bizonyiteka, kulonben mar reg bortonben vagy elozetesben lenne."

Hát hogyne, a fidesz által rángatott ügyészség, a jelenlegi, Putyinnak benyalós helyzetben nyilván lecsukatja az oroszoknak való kémkedésért. :-DDD
Esetleg azzal üdvözlik majd az épp idelátogató Putyint:-))
Hány éves vagy, királylány? :-DDD

"K.B. NEKED nem valaszolt, tehat bunos?"

Nem NEKEM nem válaszolt, SENKINEK nem válaszolt. Miközben kémkedésért ep-szinten ELJÁRÁS VAN ELLENE.
Érted a különbséget?
Bár az agykapacitásodat elnézve meddő a kérdés :-)

" jol neznenk ki ha minden ballib ragalomra az erintettnek azonnal ugrania kene"

Milyen ballib rágalom, te ütődött???
A Magyar Nemzet, mint ballib?
A fideszes ügyészség, mint ballib?
A titkosszolgálatok, ők a ballibek?
Vagy az euban az ep, ő a ballib?
MESÉLD MÁR EL, HOL LÁTOD EBBEN A TÖRTÉNETBEN A BALLIBEKET?

"Erre bemasolsz egy valaszom, amiben tenyleg nem irtam roluk :DD Sikitva rohogok mennyire ostoba vagy :D"

Nem csak hülye vagy, hazudsz is.
Ez volt az eredeti mondat: "Zsidókról egy szót sem írtam, de már megszoktam, hogy amikor a libsiknek nincs érve (magyarul mindig), akkor jön a nácizás, cigányozás, zsidózás emlegetése."

Akkor jön a nácizás, CIGÁNYOZÁS, zsidózás.
ERRE írtam a mondatot, ugyanis a cigányokat TE VETETTED FEL, NEM ÉN.
Csak hát te annyira hülye vagy, hogy a 2 nappal előtti szövegeidre már nem emlékszel. :-D

"Majd ha a magyarozasra is felbognek, akkor talan erdekelni fog az alszent hulyeseguk, de arra varhatok."

Ti, magyarok, elvtársnő? :-D
Ne röhögtess már.
Itt a legújabb példa, milyen "magyarok" vagytok ti, meg a hulladék pártotok.

444.hu/2015/02/16/56-ot-ellenforradalomnak-nevezo-frissen-felujitott-emlekhelyet-koszoruz-meg-putyin-budapesten/

Mentek majd Putyinnal ti is koszorúzni az ellenforradalmat? :-)

Ez meg kb mutatja a nívótokat:

444.hu/2015/02/16/a-jobbik-tapolcai-jeloltje-eloallt-a-tokeletes-vedekezessel/

Az, hogy József Attilától nem tud idézni, még rendben is lenne, egy turbómagyar Jobbikostól ezt nem is várja el senki. :-P
De hogy valaki ne emlékezzen arra, saját maga miket dumált 2 éve...

Persze nem csoda, hogy ilyen példaképeid vannak,te se emlékszel vissza, miket habogtál össze 2 nappal ezelőtt. :-DDD

N. Barbie 2015.02.17. 10:32:47

@Pop40: Aszongya nincsenek ervei :DD Aranyos :D Te irsz megint fel oldal talalgatast, hogy miert is nincs KB letartoztatva vagy bortonben, de nekem nincsenek erveim :DD Mar odaig jutottal, hogy a fideszes birosag es ugyeszseg vedi a Jobbikos politikust :D Persze, teljesen eletszeru,hogy a fidesz pont egy Jobbikost vedene, ha a fideszen mulna mar reg bortonben lenne es minden nap 20x mutogatnak a TV-ben az ugyet. Fetrengek a rohogestol az ujabb ostobasagodon :DD
Masreszt ne hazudj, nincs eljaras ellene az EP-ben, csak odaig jutottak sok honap utan, hogy na, hamarosan talan meghallgatjak es UTANA dontenek, hogy felfuggesztik-e a mentelmi jogat es megindul-e az eljaras.
Kicsit rafekudhetnel az erto olvasasra oreg, mert lathatoan nem megy :) A masik tippem a szandekos, sunyi csusztatas, mivel a talalgatasaid KB-rol ugy latszik mar neked is kinos, kellet valami komolyabb. En inkabb az utobbira tippelek :)
A kovetkezo resz a legjobb :DD
Eloszor irod, hogy a fideszes ugyeszseg/birosag mentegeti KB-t aztan meg , hogy szinten ok, kiegeszitve a fideszes ujsagokkal tartjak fent az ugyet. Akkor dontsd mar el melyik az igaz. Az egyik uti a masikat, de nem gond, nem varom el, hogy ilyen "bonyolult" kovetkezteteseket le tudj vonni magadtol :DD
Kovetkezo hazugsagod a zsidozos resz.
Magyarazhatod amennyit akarod, en NEM irtam a zsidokrol semmit, te irtad "a magadfajta ostobák zsidóznak meg cigányoznak úton-útfélen". Erre irtam, hogy en zsidokrol meg se szolaltam, nem irtam sehol, hogy a ciganyokrol nem. De te csak tolod tovabb es probalod megmagyarazni a hazugsagod :DD Nem csodalkozom ezen sem, szellib/ballib korokben altalanos, hogy ossze-vissza hazudoznak, aztan nem ertik, hogy masok miert nem veszik ezt be.
Aztan, termeszetesen, melyen kussolsz rola, hogy a libsik a magyarozasra miert is nem olyan erzekenyek. Valami szanalmas fel mondatot irtal rola, persze csak szemelyeskedes, tartalom semmi. Annak meg vegkepp nem ertem mi koze a Jobbik-hoz, hogy Putyin mit koszoruz meg. Le kene mar jonni errol a Jobbik-fobiarol oreg, mielott meg sulyosabb elmebajhoz vezet :)
Az utolso resz is csak a szokasos libsi altalanositas (mert ha mi pl. tapasztalat!alapjan altalanositunk a ciganyokra akkor csunya nacifasisztarasszistak vagyunk, de libsieknel ugy latszik ezt is lehet). Talaltok neha-neha egy Jobbikos kis halat, aki csinalt/mondott/irt valami nektek nem tetszot, es erre alapozva az egesz Jobbikrol mondtok velemenyt.
De ha megforditjuk, es en azt mondom, hogy mivel marbukott le pedofil libsi, ezert minden libsi egy pedofil allat az mar nem tetszene ugye?
Nagyjabol ennyi, ha valaszolsz, a tovabbiakban nem erdekelnek a hazudozasaid meg a talalgatasaid, konkret tenyekkel ervelj. Tudom, libsieknel ez pelda nelkuli, de ideje lenne megtanulni :)

Pop40 2015.02.17. 13:38:19

@N. Barbie: Hú, hallod... Sok hülyével találkoztam már itt, de te esélyes vagy az aranyérmes helyre...:-)
Mellesleg valami tagolást, bekezdést, bármit nem próbálnál meg, hogy a hülyeségeid legalább ránézésre ne egy odahányt kupac fosnak nézzenek ki?
Mellesleg ékezet nélkül, csak nem külföldről ír a turbómagyar elvtársnő?
:-)

1,"Persze, teljesen eletszeru,hogy a fidesz pont egy Jobbikost vedene, ha a fideszen mulna mar reg bortonben lenne"

Szokásod szerint nem sikerült felfognod a szöveget... Ezt írtam: "a fidesz által rángatott ügyészség, a jelenlegi, Putyinnak benyalós helyzetben nyilván lecsukatja az oroszoknak való kémkedésért. :-DDD"

Szótagoljam, kis fogyatékosom?:-)
A fideszes ügyészség nem a Jobbikot védi, de nem is állítottam ezt soha, csak a te légüres fejedben.
A fideszes ügyészség mindössze most, a nagy fidesz-ruszki összeborulás idején NEM AKAR BELEKÖTNI A RUSZKIKBA. Ami elkerülhetetlen, ha elkezdik szellőztetni, kikkel találkozott kgbéla.

Tények kellenek? Nesze, b+

www.stop.hu/m/belfold/targyalhatja-az-ep-kovacs-bela-mentelmi-joganak-felfuggeszteset/1289656/

" Az Európai Parlament (EP) jogi bizottsága a magyar ügyészség által benyújtott bizonyítékok alapján elegendő okot lát arra, hogy az EP érintett testülete tárgyaljon Kovács Béla jobbikos EP-képviselő mentelmi jogának felfüggesztéséről."
"Az ügyészség közölte: mivel minősített ügyről van szól, az eljárás részleteiről semmilyen további tájékoztatást nem ad. "

Felfogod a kis butácska fejeddel? VANNAK bizonyítékok. BE IS NYÚJTOTTÁK EZEKET. AZonban az ügyészség NEM ADJA KI EZEKET, CSAK AZ EP-NEK.
És mivel én nem vagyok ep-tag, bármennyire is az orrod alá nyomnám a felvételeket a ruszkinyalonc pártodról, ezt per pillanat NEM TUDOM MEGTENNI.
(Mellesleg a cikk január 7-i, azaz bőven folyamatban lévő ügyről van szó.)

Ha így se fogod fel, sajnálom, belátom, hogy funkcionális analfabéta vagy.

Mellesleg valami véletlen folytán elfelejtettél rá válaszolni, hol látod a történetben a ballibeket, pedig szép, öles betűkkel rákérdeztem.:-)
Szóval, hogy is jönnek itt a képbe a ballibek?

"Magyarazhatod amennyit akarod, en NEM irtam a zsidokrol semmit"

Látod, ebben az egy dologban igazad van: halál felesleges neked bármit is magyarázni.
De ettől függetlenül NEM írtam, hogy te konkrétan zsidóztál. A cigányozásodra írtam, hogy a magadfajták folyton zsidóznak meg cigányoznak.
Gyk, ez a mondat NEM jelenti azt, hogy te előzőleg mind a kettőt megtetted.
De ez hosszú, a megértéséhez agy is kéne, azzal meg téged nem nagyon áldott meg a jósorsod. :-DD

" melyen kussolsz rola, hogy a libsik a magyarozasra miert is nem olyan erzekenyek. "

Mi közöm nekem ehhez? Nem vagyok libsi.
Én -veled ellentétben- nem egy nyáj tagjaként, bólogató biomasszaként élem az életem. Ha pl Simon, Hagyó, Zuschag, meg a többiek bűnösök, kifejezetten helyeslem, ha lecsukják őket.
S veled ellentétben pláne nem rohanok mosdatni őket, mint te kgbélát, csak mert baráti akol tagja.
Mellesleg mi az a "magyarozás"?

"Annak meg vegkepp nem ertem mi koze a Jobbik-hoz, hogy Putyin mit koszoruz meg."

Csak annyi,hogy kitűnően látszik belőle a hulladék csürhe pártod kettős mércéje.
Képzeld magad elé, mit csinált volna a Jobbik, ha Fletó hívja ide Putyint, hogy megkoszorúzzon egy olyan emlékművet, ami 56-ot ELLENFORRADALOMNAK nevezi.
Század ekkora súlyú dologért is rég felgyújtotta volna a náci csőcseléked egész Bp-t.

" Talaltok neha-neha egy Jobbikos kis halat, aki csinalt/mondott/irt valami nektek nem tetszot"

Ja, bocs - NEKTEK nem tetszőt?
Ezek szerint NEKED ezek tetszenek?????
:-DDDD
Méretes öngólt lőttél, elvtársnő, lásd előzőek az akolmelegről.:-)

Pop40 2015.02.17. 13:45:30

@kunhalmihazudóságnes:

Hány neved van neked, kiscsillag?
Gondolod, többet ér a böfögésed, ha több nicken vagy hülye? :-D

A biomassza elvtársadnak leírtam az előbb.

www.stop.hu/m/belfold/targyalhatja-az-ep-kovacs-bela-mentelmi-joganak-felfuggeszteset/1289656/

" Az Európai Parlament (EP) jogi bizottsága a magyar ügyészség által benyújtott bizonyítékok alapján elegendő okot lát arra, hogy az EP érintett testülete tárgyaljon Kovács Béla jobbikos EP-képviselő mentelmi jogának felfüggesztéséről."
"Az ügyészség közölte: mivel minősített ügyről van szól, az eljárás részleteiről semmilyen további tájékoztatást nem ad."

Mivel az ügyészség jelenleg nem ad ki információt, kénytelen leszel ennyivel beérni.
Amíg változik a helyzet, üsd el valamivel az időt. Gyárts még pár hasonlóan színvonalas nicket. Vagy esetleg menj ki te is ellenforradalmi emlékművet koszorúzni, vagy Putyin ettárs valagát csókolgatni.:-)

N. Barbie 2015.02.17. 15:03:37

@Pop40: Sulyos eset vagy oreg, nagyon sulyos :)
Jobb otleted nem leven most a valaszaim formajaba kotsz bele, hatalmas :D Mert ha nyomogatom az entert mint te, attol biztos sokkal jobb lesz :)

Mar vartam mikor jossz a kovetkezo szokasos libsi dumaval es igen, megerkezett :D
Igen, valoban kulfoldon elek, nem mintha barmi kozod lenne hozza.
Ballib/szellib idiotak szoktak ugy gondolni, hogy a Jobbikos nem mehet kulfoldre dolgozni, neki otthon kell ehen doglenie.
Majd akkor lesz ez jogos kicsi huszar, ha a Jobbik lett volna eddig kormanyon es ok tettek volna elhetetlenne az orszagot. De nem, szoval ez innentol csak ovoda kiscsoport szintu szurkalodas, szinten nem lep meg, ehhez nem kell esz.

Nem hiszem el, hogy nem tudsz leszakadni KB-rol b+. Ez nalad valami szemelyes ugy, megcsinalta a nodet, vagy mi?
Belinkelhetsz amit akarsz,magyarazkodhatsz amennyi tetszik, mind csak azt bizonyitja, hogy meg mindig csak targyalgatnak, nezelodnek, az EP-ben meg itthon is. Ha olyan tuti bizonyitekokat nyujtottak volna be, gondolod meg mindig szabadon ki-be jarkalhatna az EP-ben? Ugyan mar, en elhiszem, hogy nehez beismerni, hogy bakot lottel a temaval, de azert ez mar tenyleg kicsit beteges...
Felfogtad vegre a nagyon butacska fejeddel? Kepzelodhetsz meg gyarthatod a sajat kis kovetkezteteseidet ahogy jol esik, KB szabadon, te meg beegtel. Ennyi.
Ja, meg talan annyi, hogy elitelt vagy mar a bunteto peren tulesett komcsi sopredekkel osszehasonlitani KB ugyet, akinek egyik sem volt, nem picit gaz :)

A zsidozos resznel magad ismered el, hogy hazudtal, felesleges ra tobb idot fecserelni. Mert te nem ugy gondoltad, na persze, hogy nem.

Aham, ertelek, neked mi kozod a libsikhez, mikor egytol egyig az o mantraikat nyomod :DD
De engem meg a Jobbikot szamon kered, hogy Putyin miert koszoruzza meg az ellenforradalmos emlekmuvet :)
Mi kozunk hozza? A Jobbik mondta neki, hogy azt csinalja? Mellesleg biztos vagyok benne, hogy lesz jobbikos felszolalo ennek kapcsan a parlamentben.
De ugy latszik, ha a lazalmaid "Jobbikos csocselek"-e az utcara megy valamiert akkor az a baj, ha meg nem megy akkor az a baj.
Sajnallak, igazan szar lehet uldozesi maniaval elni :D

A magyarozas ugyanaz, mint a zsidozas meg ciganyozas, csak sokkal cifrabban es alaptalanul. Nem csodalom, hogy az erinthetetlen kisebbsegeket tudod mi, ezt meg nem.

Szanalmas a vegen ez az ongolozasod, ugyanis semmit nem irtal mi lenne ongol.
Az hogy neked meg a fajtadnak nem tetszik valami, masnak meg nincs baja vele? Abba mi az ongol te nagyon ostoba? Vagy mar en is mehetnek a bortonbe, mint KB, mert nem az a velemenyem dolgokrol, mint neked? :DD

N. Barbie 2015.02.17. 15:58:15

@Pop40: csak ugy megjegyeznem, hogy azert mert mas se latja bizonyiteknak azt amit te gorcsosen annak akarsz lattatni, meg nem jelenti azt, hogy ugyanaz mas neven regisztralt :D Jezusom, de ostoba :D
A belinkelt, semmitmondo cikked masfel honapos, de az EP meg ennel is regebben tud az ugyrol. Ha olyan megdonthetetlen bizonyitek lenne ellene, majd azota is hagynak, hogy ki-be grasszaljon egy potencialis kem, ugye?
Mar arra, hogy itthon miert nem tortenik semmi is szanalmas "A fidesz vedi mert nem akarnak az oroszokkal osszeveszni" volt a dumad. Na, nagyokos, akkor az EP-ben is azert megy csigalassusaggal az ugy, mert a fidesz vedi? Ostoba bohoc vagy :D

Pop40 2015.02.18. 06:14:50

@N. Barbie: Látom, tényleg felesleges neked bármit mondani...Érveid nincsenek, a kínos kérdésekre nem válaszolsz, amúgy meg mint a papagáj, lököd a sületlenségeidet.

" Jobb otleted nem leven most a valaszaim formajaba kotsz bele, hatalmas :D "

Az nem belekötés volt, hanem javaslat, hogy ne nézzen ki olyan igénytelenül a szöveged. De igazad van, kár beléd.:-)

"Igen, valoban kulfoldon elek, nem mintha barmi kozod lenne hozza."

Hát persze, hogy ott élsz, igen, a németektől/angoloktól könnyű nyomni a nemzeti dumát.:-))
Mert arra látatlanban is leteszem a nagyesküt, hogy véletlenül sem a pártod által tövig szopott ruszkikhoz mentél ki, hanem a hanyatló, dekadens, mocskos libsi Nyugatra.;-)

"Majd akkor lesz ez jogos kicsi huszar, ha a Jobbik lett volna eddig kormanyon es ok tettek volna elhetetlenne az orszagot. "

Nem mondtam, hogy nem jogos.
De nagyon remélem, hogy a keleti nyitás jegyében valamelyik keleti testvérünknél vagy, nem a züllött Nyugaton.
Persze ezt én se gondolom ám komolyan, pofázni nagyon szeretnek az elvtársaid a keleti haverokról, de valahogy kiköltözéssel egyik se akar demnostrálni mellettük.:-)))))))

" Nem hiszem el, hogy nem tudsz leszakadni KB-rol b+. Ez nalad valami szemelyes ugy, megcsinalta a nodet, vagy mi?"

Félreértetted ezt is, persze.
Magasról teszek kgbélára. Én csak a magadfajta birkán röhögök, aki lelkesen rohan védeni az akolbeli haverok összes disznóságát, nyilván az elvhűség jegyében. :-DDDD
Jó szar, ugye, hogy én bármelyik korrupt politikust elküldhetem a francba, de te csak azokat, akiknek nem a seggéből lógsz ki?:-P Remélem, te is élvezed, mert én nagyon.:-)))))
Bár amilyen vehemensen véded, még az is lehet, hogy te vagy maga kgbéla, és
Brüsszelből irkálsz ide.:-)))

" mind csak azt bizonyitja, hogy meg mindig csak targyalgatnak, nezelodnek, "
Hát, ha az tárgyalgatás, meg nézelődés, hogy az ep jogi bizottsága a magyar ügyészség által benyújtott bizonyítékok alapján elegendő okot lát arra, hogy az EP érintett testülete tárgyaljon Kovács Béla jobbikos EP-képviselő mentelmi jogának felfüggesztéséről, akkor biztos igazad is van.:-P
Bár eddig azt a nótát fújtad, hogy nincs bizonyíték, most, miután azzal csúnyán besültél, jön a "nézelődnek"-lemez?
:-DDD

Ja, valamiért megint (sorozatban eddig harmadszor) "elfelejtettél" reagálni a kérdésre, hogy HOGY IS KERÜLNEK SZERINTED EBBE A SZTORIBA A BALLIBSIK?
Mondjuk megértelek, ekkora hazugságból nehéz kimászni, hát próbálod kikerülni, hátha elsikkad.:-)
Pech, mert nekem jó a memóriám, és addig kérdezgetem, míg vagy elpucolsz, vagy válaszolsz.:-)

"A zsidozos resznel magad ismered el, hogy hazudtal,"

Idézd be ezt a részt, kedves elvtárs(nő), mert valamiért nem rémlik.;-)

"De engem meg a Jobbikot szamon kered, hogy Putyin miert koszoruzza meg az ellenforradalmos emlekmuvet"

Megszokott funkcionális analfabétizmusod...
NEM azt kértem számon, hanem a kettős mércét. Ha ugyanis ezt Fletó csinálja, a csürhéd már felgyújtotta volna az országot.
De így, hogy Vitya meg Putyin teszi, akiknek a seggéből kilógtok, nincs is vele semmi gond.:-)

"Mellesleg biztos vagyok benne, hogy lesz jobbikos felszolalo ennek kapcsan a parlamentben."

Hű, de komoly:-)))))) Tényleg? Még a parlamentben is felszólalnak? :-)
Ennyire azért nem kéne túlzásba vinni a felháborodást. :-DDDDDDD
De ha emellé még a szemöldöküket is összevonják, az már maga lesz a non plus ultra!!! :-DD

" lazalmaid "Jobbikos csocselek"-e az utcara megy valamiert akkor az a baj, ha meg nem megy akkor az a baj."

1, Ez a kép (és sokezer hasonló) akkor ezek szerint a lázálmaimban készült?
;-)

nepszava.com/files/2012/09/oszod-qpr.jpg

Te mit látsz ezen a képen, a náci karlendítős úriember szerinted pl milyen szavazó lehet?
Én az szdsz-re tippelnék, ugye te is?
:-))))
Megint belőtted magadnak a sokadik méretes öngólt, kedves elvtárs:-)
2, Nem azt kérem számon, hogy a náci csürhéd miért nem randalírozik, most is hazudsz.
Azt kérem számon, hogy 2006-ban, tizedekkora események után, miért rohantatok az első füttyszóra randalírozni.
Meg persze rohannátok most is, ha épp Fletó lenne kormányon, és ő csinálná ezeket, amiket Vitya.

"A magyarozas ugyanaz, mint a zsidozas meg ciganyozas, csak sokkal cifrabban es alaptalanul. "

Jó, ha beidézel tőlem bármit, ahol helyeseltem ilyet, dumálhatunk erről is.
Addig meg marad szánalmas terelési kísérlet a részedről. :-DD

"Szanalmas a vegen ez az ongolozasod, ugyanis semmit nem irtal mi lenne ongol."

Mondjuk az, elvhű nemzeti komcsikám, hogy magad ismerted el, hogy neked nem a kétes ügyekkel önmagában van bajod, hanem hanem csak azzal, ha az akolodon kívül esők csinálják:-P
Börtönbe ezért nyilván nem küldenélek, a hülyeség is, a seggnyalás is állampolgári jogod.
Nem mondom, élsz is vele rendesen.
:-DDDD

Pop40 2015.02.18. 06:35:15

@N. Barbie: "azert mert mas se latja bizonyiteknak azt amit te gorcsosen annak akarsz lattatni, meg nem jelenti azt, hogy ugyanaz mas neven regisztralt :D"

Nyertél. Eddig 2 fideszes kommentelőt tartottam itt a blog.hu-n a leghülyébbnek, de ez a megjegyzés meggyőzött, hogy te vagy az aranyérmes.
:-DDDD

Levezetem neked, szép lassan, szótagolva.

1, Megjelenik egy "gurmaizitaegybüdöskurva:" nevű nick, és állít valamit.
2, Erre az állításra kérek tőle valami bizonyítékot.
3, Erre megjelenik egy "@kunhalmihazudóságnes" nevű nick, és egyes szám, első személyben (gyengébbek, és a te kedvedért: az az "én") válaszol az elvileg másnak címzett kérdésre.

Azon, hogy az egymásra ugyebár cseppet sem hasonlító nevek neked nem tűntek fel, nem csodálkozom. :-DDDD

De azért azt még belőled is kinéztem volna, hogy ha X nick sajátjaként válaszol Y nicknek címzett hsz-re, az még a te végtelenül egyszerű buksi fejecskédben is felveti az egyezőség lehetőségét...:-DDDD
Komolyan mondom, kezdelek megkedvelni.
:-DD Te valami új, különleges létforma lehetsz:-)))

2015.02.23. 14:35:51

@Pop40: Stop.hu ez aztán a hiteles forrás! De ez legyen a te gondod! Azt viszont elfelejtetted odaírni és a stopos barátaid is kihagyták, hogy Kovács Béla maga kérte a mentelmi jog felfüggesztését, de mivel az EP-ben csak az EP függesztheti fel, így elég hülyeség, amit írtál!

És még valamit, annyira titkos a vád, hogy a végén még Kovács Béla sem fogja megtudni, mert minősített? Majd ha megcáfolhatatlan bizonyítékokra épített vád alapján elítélik, amit a nyilvánosság elé is tárnak, akkor majd hiteles lesz, amit írtál!

2015.02.23. 14:38:19

@Pop40: Ja és Putyin, hogy jön ide? Te meg csókolgasd annak a fehér házi gyapotszedő díszmajomnak a seggét, aki szemet huny a korrupt amerikai multik felett.

Amúgy meg nem koszorúzott meg semmilyen ellenforradalmi emlékművet, olvass utána jobban, ezt beszoptad! :D :D :D :D :D :D

2015.02.23. 14:44:06

@Pop40: És még mindig nem látom a bizonyítékokat, hogy Kovács Béla kém lett volna! Elég kitérő a válaszod! Vagyis a levegőbe ugatsz de bizonyítani semmit sem tudsz! Az ügyészségnek Hunvald és Hagyó ellen is volt bizonyítéka, mire is ment vele? Na ennyit az ügyészségről!

csak egy néző 2015.02.24. 18:07:26

Ennek az igen kulturált, baromarcú Szávay képviselőnek jutott most eszébe(?), hogy Szegeden létezik egy Ságvári nevét viselő gimnázium, és ettől ez a kis köcsög mostanában olyan rosszul alszik.

mandiner.hu/attachment/...
süti beállítások módosítása