2011
már.
1.

Az ATV reggeli műsorában Tóth Csaba, a Republikon stratégiai igazgatója ismertette az Intézet legújabb elemzését, mely azt vizsgálja, hogy hogyan buknak meg az erős pártok.

A választásokon kiugróan nagy többséget szerző pártok általában nem tudják megtartani hatalmukat és a következő választás során ellenzékbe kényszerülnek – ez derül ki a Republikon Intézet 24 ország 37 kimagaslóan erős kormányát vizsgáló elemzéséből. Az erős, komoly beágyazottsággal rendelkező kormányokat általában – az esetek négyötödében – többpárti koalíciók váltják le; egyetlen párt szinte soha nem képes egy erős kormányt önállóan leváltani.

 

  • A beszélgetés felvétele ide kattintva tekinthető meg
  • A Republikon elemezése itt olvasható

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://republikon.blog.hu/api/trackback/id/tr152701413

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Döntöttem, képviselő leszek! 2011.03.08. 18:45:05

   Sajnos az idő engem sem kímél! Maholnap elszáll az 53. tavasz is felettem és egyre feledékenyebb leszek. Már évek óta cetlizek, hogy el ne felejtsem a fontos tennivalóim, de lassan már a cédulát is elfelejtem megnézni.  Visz...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a-kis-herceg 2011.03.04. 00:55:24

én 1-2 évet jósoltam a fidesnek tavaly választások előtt.

az esztergomi minta fog menni... vagy párt nélküli opció
süti beállítások módosítása